הלם בתעשייה: יוגב מלכה חושף פרטים ראשוניים על הקשר עם הרקדנית ג'וליה שחר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזוכה הגדול של "נינג'ה ישראל" שמכרגע מככב כרקדן לא רע בכלל ב"רוקדים עם כוכבים" החל בזוגיות טרייה עם הרקדנית שלצידו, ג'וליה שחר, עכשיו הוא הוא חושף עלייה לראשונה

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי זוכה העונה האחרונה של "נינג'ה ישראל", יוגב מלכה, מראה שהוא לוקח כל משימה שנותנים לו ברצינות ומוכיח שהוא רקדן מעולה בפריים טיים של קשת 12, בתכנית "רוקדים עם כוכבים" כשלצידו רוקדת ג'וליה שחר. כאן המקום לספר לכם כי נראה שהשעות הרבות בחדר החזרות השתלמו במיוחד השניים נמצאים בתחילתה של זוגיות.

נספר לכם כי מלכה הגיע היום לצילומי הקולקציה החדשה של twentyfoursevne שם סיפר בראיון מיוחד למעריב על הקשיים של תכנית הריקודים "רוקדים עם כוכבים", וחשף האם יש סיכוי שיקח את תחום הריקוד לפן המקצועי ומה באמת קורה בינו לבין ג'וליה שרוקדת לצידו. "בנתיים ממש טובות. אנחנו עובדים ממש קשה על הנאמברים ואני חושב שגם רואים את זה על המסך. אני ממש נהנה מהחוויה המטורפת הזאת" סיפר בהקשר התכנית.

על השאלה האם שוקל לקחת את הריקוד לפאן מקצועי ענה כי "תאכלס אין לדעת. אני בן אדם דיי קיצוני כזה. גם את נינג'ה התחלתי במסלול כזה. ראיתי את העונה הראשונה של 'נינג'ה' ואמרתי 'וואלה בא לי ללכת על זה', אז התחלתי לטפס ולקחתי את זה עד הסוף. ב'רוקדים' אני ממש נהנה, אני מרגיש שהתאהבתי בריקוד, אני נהנה מכל רגע על הרחבה ועל העבודה על זה. אני לא יודע אם אני אקח את זה לפן המקצועי אבל אני בטוח שאמשיך עם זה".

על הזוגיות הטרייה עם ג'וליה שחר הרקדנית שלצידו ענה כי "אני חושב שכל הפרסומים דיי הקדימו את המאוחר. זה באמת משהו שהוא נורא התחלתי. אנחנו מתמקדים כרגע בחזרות ובמטרה לנצח את העונה. אנחנו שמים את הדברים האלה בצד ומתקדמים לעבר המטרה ואמן שגם נצליח לזכות".
על השאלה האם יגיעו לגמר ענה כי "חד משמעית. לא הגעתי כדי לשחק או להיות חלק אלא כדי להגיע עד הסוף ולהוכיח לכולם שעבודה קשה, לא משנה באיזה תחום, אפשר להגיע לאן שרוצים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן