הלם הלם הלם: עדן פינס חושפת הכל אודות בן הזוג הלוהט החדש

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שבוע לאחר שהשיקה את הזוגיות החדשה שלה עם שחקן הכדורגל הנורווגי, מתיאס נורמן, הדוגמנית עדן פינס העניקה ראיון ראשוני לאתר "מאקו" ואמרה כי "זה מרגיש נכון וכיף, ואנחנו בהתחלה". כל הפרטים.

מערכת הפורטל, הבחינה בחדות עין וסקרנות יתרה כי הדוגמנית היפיפייה עדן פינס, החליטה להעניק ראיון ראשוני חושפני עקב הזוגיות החדשה אותה השיקה ממש לאחרונה עם הכדורגלן הנורווגי המפורסם מתיאס נורמן. מערכת הפורטל ליקטה עבורכם את התשובות המעניינות של הדוגמנית. עוד נציין כי את הראיון עם פינס הביאה יפעת הללי.

אז איך השניים הכירו? פינס, חושפת כי "הכרנו דרך חבר משותף. זו תחילתה של זוגיות, אין לי יותר מדי פרטים לתת. זה מרגיש נכון וכיף, ואנחנו בהתחלה". אתם בטח שואלים איך מתחזקים קשר עם אדם מחול? עדן כאן בשביל לענות "שאלה מעניינת – אני מאמינה שאני אלמד בדרך. בטוח זה לא קל, בעזרת השם יהיה בסדר. "כרגע אנחנו זורמים עם מה שיש. הוא גם פה בארץ, הוא חזר איתי -עד שהוא יצטרך לחזור שזה ממש עוד שנייה אבל זורמים".

כידוע הדוגמנית הלוהטת חגגה את יום הולדתה. אז מה הבוי פרנד החדש עשה לכבוד האירוע? פינס עונה כי "האמת שהפתיעו אותי חברים, טסנו למיקונוס וחגגנו שם עם כולם והיה מדהים. הוא גם קנה לי מתנה שווה, אבל אשמור את זה לעצמי" אז את מאוהבת? "כן אפשר להגיד". מה התכניות לעתיד? "אני רוצה להיות פה קצת בארץ. התגעגעתי כל כך. הגעתי אתמול הביתה ונישקתי את הרצפה, ליטרלי. העליתי את זה לסטורי גם. נשבעת לך, אני התגעגעתי ברמות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן