הלם: השחקנית אלונה סער חושפת באומץ הכל אודות מצבה הנפשי

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה בחדות עין כי בתו השחקנית של גדעון סער, אלונה סער חשפה בראיון אמיץ אודות הדכאון איתו היא מתמודדת. הראיון נערך עקב השתתפותה בסדרה החדשה "שמים אדומים". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בתו של גדעון סער, השחקנית אלונה סער לוקחת חלק מרכזי בסדרה החדשה "שמים אדומים" נוכח כך העיתונאית תחיה ברק ראיינה אותה למגזין "לאישה". בראיון חשפה אודות הדכאון איתו היא מתמודדת. הפורטל ליקט את תשובותיה המעניינות. "הייתי בדיכאון חזק מאוד ופחדתי שזה ישפיע על המשחק, על הביצועים שלי. הופיעה לי פריחה בפנים ובצוואר מהמצב. היה צריך להסתיר את זה בצילומים. הלקיתי את עצמי על כך שאני נמצאת במצב הזה" חשפה סער.

על השאלה איך זה להצטלם כאשר ישנו דכאון ענתה כי "אני מספיק מנוסה לדאוג לכך שאנשים מבחוץ לא ידעו. אני שמה עליי מסכה ואי־אפשר להבחין. אבל זה הופך את הכול לקשה פי עשרת אלפים. שיתפתי את עטרה (פריש, היוצרת והבמאית, ת"ב), שתדע מה עובר עליי. אנשים חושבים שדיכאון זה שאתה עצוב מאוד. אבל זה במקרה הטוב. במקרה הרע אתה לא מרגיש כלום. אתה קליפה".

עוד הוסיפה כי "זה כמו להגיד שכואבת השן. מי שלא כואב לו, לא יבין כמה נורא זה יכול להיות. זה להיות במאבק, פעולות בסיסיות הופכות למעמסה כמו לטפס על הר ענקי. הדיכאון מגיע כמו הוריקן ואת לא יודעת איפה הוא יסתיים. הכול הופך לחסר משמעות וכבד וקשה. "הצילומים היו ההצלה שלי, כי בעומק הדיכאון מה שמציל אותך זה שיש מסגרת שמחייבת אותך לצאת מהמיטה. כשזכיתי בטקס פרסי האקדמיה בפרס השחקנית הראשית לעונה זה היה קלוז'ר יפה. התלבטתי אם לספר על מה שעברתי בנאום הזכייה, אבל ויתרתי. הבנתי שם שאם בהכי גרוע שלי אני יכולה לעשות את זה, אז השמיים הם הגבול".

מתי סער הבינה שהיא נמצאת בדכאון? על עך ענתה כי "הייתי בת שמונה. יכולתי לבכות רק כי ראיתי מישהו אוכל לבד. הייתי ילדה רגישה מאוד. אני לא יודעת אם הרגישות הייתה חלק מסממני הדיכאון שלי או שנפלתי לדיכאון כי אני נורא רגישה. החיים היו דבר קשה בשבילי. הכול היה קשה. כשהסברתי לאמא שלי מה אני מרגישה, הסתכלתי לעבר המרפסת שלנו ואמרתי לה שאני רוצה לקפוץ ממנה או לישון ולא לקום. אמא שלי הייתה מדהימה בהתמודדות שלה עם זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן