הלם בתעשיה: יובל המבולבל מותקף "שכח את הפיגוע שהיה שם"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שני כוכבי הילדים, יובל המבולבל ומיכל הקטנה החליטו לקיים הופעה בסיני. לאחר מכן, יובל, ספג עקב כך אש עקב הצהרותיו על עמדותיו הימניות. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בסופש האחרון סיפר כוכב הילדים בראיון למהדורת "חדשות 12" על חובות הענק אליהם הוא הגיע, עוד סיפר הכוכב כי עמדותיו הפוליטיות ימניות. עכשיו, הוא זוכה למתקפה על דעותיו הפוליטיות דווקא מהצד הימני של המפה. שלושה שבועות לאחר הפיגוע המטלטל בגבול מצרים, במהלכו נפלו שלושה חיילי צה"ל, לא הפריעו מכוכבי הילדים המפורסמים לסגור הופעה בסיני.

"יובל המבולבל ומיכל הקטנה מזמינים אתכם לריזורט 5 כוכבים בטאבה בסיני בחודשי החופש הגדול", כך נכתב בפרסומים השונים. כאן המקום לספר לכם עוד כי בקבוצת הטלגרם המפרסמות מבצעים מגוונים לרשומים בה הנקראת "דילים סודיים ברשת VIP", פירסמו את חופשת הקיץ המדוברת למשפחות וילדים בסיני.

הפרסום עורר תגובות קשות לעברו של יובל. "איך הגיעו עד לסיני? יובל המבולבל בכלל ימני. שינה זהות בשביל שקל וחצי" או אחר שכתב: "לגמרי הזויים לשווק מופעים בסיני. אתה מקדם עסקים אצל הערבים?". לסיום, תגובה נוספת שהתקבלה "גורם לישראלים עם ילדים לנסוע למדינה זרה שמועדת לפורענות, שכחת את הפיגוע שהיה שם?". מה דעתכם בעניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן