כוכב הריאליטי עבר תקיפה נוראית "ריססו אותי, אני עם כאבים נוראיים"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכב "האח הגדול" עבר אירוע של תקיפה ושוד אכזרי "ריססו אותי בגז פלפל וגנבו לי את הקורקינט בלי שום סיבה, אני עם כאבים נוראיים". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כוכב ריאליטי "האח הגדול" לשעבר, קאזם חליליה פרסם כי אתמול בלילה הוא הותקף על ידי שני צעירים ברחובות יפו בזמן שהוא נסע על הקורקינט שלו. הכוכב, פתח את המצלמה מתוך האמבולנס, שם הוא שכב כשהוא פצוע בעינו, ומדמם מהידיים והרגליים. "שוב תקפו אותי ביפו ושוב לקחו לי את הקורקינט", סיפר קאזם בפוסט המדובר.

"אני לא מצליח לראות. הפילו אותי במהירות של 40 קמ"ש מהקורקינט, כל הגוף שלי כואב", המשיך לחשוף את עיקרי הסיפור בעודו מציג את החבלות על גופו. הכוכב, הובהל לבית החולים איכילוב, ושם נאלצו לגבס את ידו. "לצערי יש לי שבר, אני עם היד תלויה לכמה ימים", סיפר. עוד אמר כי "אם לא הייתי עם קסדה – לא הייתי בחיים".

לסיום, הוסיף ואמר עוד "במשך עשר דקות שלמות לא הצלחתי לראות כלום מרוב שריססו אותי, ואני באמת מקווה שהמשטרה תתפוס אותם. הם רדפו אחריי כמעט חמש דקות, ואני צועק להם בערבית: 'מה אתם רוצים? שחררו!', והם מקללים אותי ואומרים לי: 'תעצור, תעצור'". מערכת הפורטל מאחלת החלמה מהירה לכוכב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן