הלם בקשת 12: כוכבת "רוקדים עם כוכבים" אלה לי חושפת את הסוד המצמרר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כאשר הזמרת אלה לי להב הייתה בת 14 היא חוותה אירוע מטלטל שמלווה אותה עד היום. היא שמרה על כך בסוד. כעת, היא שיתפה בסיפור שלה והפכה אותו לריקוד מצמרר על הרחבה של "רוקדים עם כוכבים". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בשנים האחרונות אלה לי להב עברה רכבת הרים רגשית אל מול כל מדינת ישראל. היא פרצה לעולמנו כשהייתה בת 16 בלבד על הבמה של "הכוכב הבא", הוציאה להיטים ממכרים, טיפסה בראש המצעדים והכל היה נראה זוהר. כאן המקום לספר לכם שבעבר שמה נקשר לגל שמועות, מערכות יחסים מורכבות, והיא החליטה להיכנס מתחת לראדר לתקופה.

נציין כי למרות שהיא בתקופה מדהימה, כובשת את הרחבות, מנהלת זוגיות עם החבר פיליפ שאולוב ואף הוציאה הבוקר סינגל חדש יחד עם שחר סאול, להב זוכרת היטב את אותה התקופה. רבות דובר עליה, שמה כיכב בכותרות לא פעם, אבל אמש, היא עלתה על הרחבה של "רוקדים עם כוכבים" וחשפה את הסוד שהסתירה מגיל הנעורים. והפכה אותו בצמוד למתנאל קונבסקי לנאמבר מצמרר.

"בחרתי לרקוד על 'Because Of You' של קלי קלרקסון", פתחה להב את דבריה ברגעים לפני העלייה לרחבה. "השיר בעצם מדבר על חוויה בלתי רצויה ולא נעימה. היא מדברת שם על מערכת יחסים מאוד רעילה, וזה מקשר אותי לאירוע טראומתי שחוויתי בגיל 14. זאת הייתה כפייה, כפייה מינית, עם בן אדם שהכרתי, וזה בא ממקום שבאותו רגע אתה לא רוצה להיות איתו וזה נכפה עלייך, זה נורא". אמרה להב.

עוד אמרה כי "הייתי צעירה כל כך, ילדה קטנה, ילדה בת 14", היא המשיכה. "את לא יודעת מה לעשות במצב הזה של חוסר האונים, בא לך למות קצת. זה לא נעלם, זה משפיע על ההחלטות שלך וזה לקח אותי לכל מערכות היחסים הרעילות שהיו לי. זאת הייתה חריכה קשה בנפש. השנתיים האחרונות היו מלאות באנטי כלפיי ושנאה מאוד חזקה", סיפרה אלה לי. "כולם ראו את המעידות, אם יצאתי, שתיתי או עם מי יצאתי, זה היה נורא. הייתי קוראת דברים נוראיים. זה מפרק אותך נפשית ופיזית, זה החזיר אותי להמון מקומות אפלים שיצאתי מהם. אני לא חושבת שאנשים מכירים אותי בכלל, הם יצרו לעצמם איזושהי דמות בראש והם הולכים עם זה. אף אחד לא באמת מכיר אותי".

המשיכה להב וחשפה "אני רוצה לבטא את התחושה של חוסר אונים, של חוסר יכולת לעצור משהו שאתה לא רוצה שיקרה", היא אומרת לקונבסקי ומסבירה מה היא רוצה להעביר: "את הנשמה שלי, איך שהיא יצאה החוצה, את הכאב בלב. "אני חושבת שכשאני מבצעת שיר שכל כך מחובר אליי במילים ויש לי את הדרך באמת לתת את הקול שאני רוצה שיהיה לזה ואת הכאב שאני רוצה שיהיה למילים. זה כמובן הסיפור שלי, אבל זה משהו שקורה כל הזמן בכל רגע נתון, זה קורה עכשיו. זה נורא. אם אני אצליח למנוע אפילו מקרה אחד, בן אדם אחד שיראה את זה ויחשוב פעמיים לפני פעולה כזו או אחרת – אני את שלי עשיתי".

לסיום, חשפה בפוסט מרגש כי "הערב בתוכנית חשפתי סיפור שלא סיפרתי אף פעם, סיפור אישי וכואב מאוד, שהצלחתי לשים מאחוריי בזכות סביבה תומכת ואוהבת. התוכנית הערב ריגשה אותי במיוחד כי הצלחתי להעביר את כל מה שאני מרגישה דרך הריקוד וזה יצא בשבילי הכי אמיתי מדויק ונכון שיש. אני מודה על ההזדמנות לפתוח פצע כזה בראש מורם ישר למצלמה, מבלי להתבייש או לפחד. אני רוצה להגיד תודה למתנאל שהיה פרמטר מדהים ועזר לי לספר את הסיפור שלי בהכלה ורגישות מדהימה ולמיכל שעשתה את הכוריאוגרפיה המדהימה הזאת והמרגשת הזאת ותודה לכם על כל התגובות החמות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן