אופירה אסייג המומה: אייל ברקוביץ' עוזב את הערוץ לטובת המתחרים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת בראשוניות כי הכדורגלן בדימוס והמנחה המפורסם לא ימשיך את עבודתו בספורט 5. ברקוביץ', צפוי לחזור לערוץ "וואן" בו עבד בעברו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי חצי מהצמד אופירה וברקו, כדורגלן העבר והמנחה-פרשן בהווה, אייל ברקוביץ' עוזב את אחת ממשרותיו. כאן המקום לספר לך כי ברקוביץ' לא ימשיך את עבודתו בערוץ הספורט והוא עתיד לחזור אל ערוץ "וואן". כאן המקום לספר לכם כי ברקוביץ' שמגיש יחד עם אופירה אסייג את התוכנית הפופולרית אופירה וברקו בקשת, עבד כבר בעבר בוואן הנמצא בבעלותה של אסייג, וכתב טורים פופולריים שזכו להצלחה.

עוד נציין לכם כי בשנים האחרונות עבד הכוכב בערוץ הספורט כחבר פאנל מן המניין בתוכניות הנחשבות ביותר בערוץ, בין השאר ביציע העיתונות ובתוכניות נוספות. עכשיו, כאמור הוא עתיד לשוב אל כלי התקשורת בו עבד. למי שאינו מכיר, מעט על הערוץ. "וואן" מחזיק בזכויות השידור של הליגה הספרדית, הליגה האיטלקית וכן בזכויות שידור נוספות, כך שסביר כי הכוכב ישתלב בשידורי המשחקים המרכזיים באותן ליגות.

לסיום, ייתכן שיחזור לכתוב טורים אישיים באתר המסקרים את אירועי ומשחקי הספורט הפופולריים. מערכת הפורטל, "יאללה כדורגל". המון בהצלחה לאייל ברקוביץ' בהמשך דרכו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן