דרמה ב"קשת12": מגיש הטלוויזיה המפורסם מבצע את המהלך הנועז הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכב הטלוויזיה אשר אביו נפטר לפני כשבועיים, הופיע על מסך הטלוויזיה עם זקן בהתאם למנהגי האבלות. לאחר 14 ימי האבל קיצץ את זקנו וכך הוא נראה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כזכור, אביו של המנחה ליאון רוזנברג, אילן רוזנברג, נפטר לפני כשבועיים. המשפחה, ישבה שבעה בבית המנוח ובעוד שבועיים תעלה שוב לקבר לרגל יום השלושים למותו. כנהוג במנהגי האבלות של הדת, אין להתגלח בשלושים הימים הראשונים לפטירת המנוח כשמתאבלים על הורים.

כאן המקום לספר לכם כי למרות זאת הופיע אתמול ליאון רונזברג לבמה להופיע יחד עם להקתו ורגע לפני גילח את הזקן לאחר שבועיים של אבל. כעת, כוכב הטלוויזיה של ערוץ "קשת12" החליט בצעד אמיץ להפגין מראה חדש וקייצי והותיר שפם קטן. הכוכב המצליח שנוהג תמיד להיות מגולח למשעי בתוכנית הטלוויזיה עם אשתו פאולה רוזנברג.

לסיום, הכוכב רוזנברג שיתף ברשתות החברתיות תיעוד שלו טרם הגילוח וכתב "החלטתי להוריד את הזקן אחרי 14 יום של אבל". בנוסף שיתף תיעוד של הלוק החדש אחרי הגילוח וכתב: "החלטתי להשאיר שפם להופעה עם להקת 'אייטיז פוראבר', להשאיר אותו?", שאל רוזנברג את עוקביו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן