אמו של כוכב חתונמי זועמת "אנשים אין מושלמים בעולם הזה מלבד אלוהים"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי משתתף "חתונמי", משה בן דוד, מקבל ביקורת נוקבת ולא אוהדת במיוחד ברשתות החברתיות. עכשיו, עליזה אמו מגנה על שמו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אט אט מתעוררות להן האמאות של כוכבי הריאליטי. רק הבוקר סיפרנו לכם כי אמו של טל מורד מודח האח הגדול יצאה להגנתו ברשתות החברתיות. ועכשיו הגיעה תורה של עליזה, אמו של משה בן דוד, כוכב חתונמי. "שמי עליזה ואני נקייה מכורה 28 שנים בחסד של אלוהים. ואני במקרה גם אמא של משה. במשך שבועיים הרגשתי חוסר אונים מטורף לקרוא טוקבקים לא מחמיאים ולהגיב".

עוד הגיבה כי "החלטתי לכתוב לא בגלל הביקורת הודעות ואי הסכמות זה ממש בסדר גמור ולגיטימי ומתבקש. הבעיה מתחילה במקום שבו מסתיימות הדיעות ומתחילות המילים הקשות, התיוגים, והסטיגמות בעיקר האי דיוקים. נכון שמשה עבר ילדות לא פשוטה בלשון המעטה, אך אני כבר כשהיה בן 5 גידלתי, טיפחתי, דאגתי לרווחתו החומרית ובעיקר קיבל את האהבה והחום לה הוא זקוק".

לסיום כתבה "שאלה, יש מישהי או מישהו שאינו זקוק לטיפול? ההבדל בין משה לבין השאר זה שהוא מודע לשריטות ולמשקעים אך מטפל בהם בניגוד לאחרים שחיים ללא מודעות ובעיקר בהדחקה שהכל בסדר. אז אנשים אין מושלמים בעולם הזה מלבד אלוהים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן