טלטלה: עומר אדם גרם לסכסוך הבא בתעשיית המוזיקה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מאז ששב ארצה ממגוריו הקצרצרים בדובאי, הכוכב עומר אדם שומר על דיסטאנס והפתיע רבים בתעשיית המוזיקה כאשר נעדר מהופעותיהן של נסרין קדרי ועדן בן זקן. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי ביום שבת האחרוו השיקה כידוע הזמרת נסרין קדרי את מופע הלייב הגדול שלה בהיכל מנורה, לציון החזרה לבמות אחרי שנה מאוד אינטנסיבית של חתונה, היריון, לידת בנה הבכור, דוקו ריאליטי "נסרין אגדה והשתתפותה ב"רוקדים עם כוכבים". ימים ספורים לאחר מכן, הופיעה על אותה במה בהיכל מנורה הזמרת עדן בן זקן שציינה עשור של עשייה במוזיקה בהופעת ענק של 360 מעלות.

כאן המקום לספר לכם כי שני המופעים האלה היו צעד מאוד חשוב ומשמעותי בקריירה של הזמרות קדרי ובן זקן ולא עוד מופע רגיל. נציין כי חברם הטוב של הזמרות, עומר אדם, לא הגיע לאף אחת מההופעות. בסביבתם של הזמרות לא קיבלו את היעדרותו של הכוכב, שהוזמן כאורח כבוד, אך בחר שלא להגיע.

לסיום, נספר לכם כי לנסרין, נרשמה נציגות של בני משפחתו של אדם, כשאחו גל ורועי ואימו של הזמר שרון אדם, הגיעו להופעה. נחשוף לכם עוד כי הזמר ביקש שיוקצה לו בוקס מיוחד במנורה, תא פרטי בו יוכל לצפות במופע, כי לא רצה לשבת יחד עם הקהל כולו. אגב, בהיכל מנורה לא ניתן לקבל תא פרטי, יעקב זאת הכוכב לא הגיע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן