אמא של עידן מהאח הגדול טוענת "לא היה צריך להדיח אותו מהבית הוא עבר התעללות"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מי שנבחר על ידי הצופים לצאת מבית האח הגדול היה הדייר עידן מורד. זאת לאחר שייחסו לו מעורבות בפרשייה גזענית עוד קודם כניסתו לבית. מי שיצאה להגנתו היא אמו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי עניין הדחתו של הדייר עידן מורד מסרבת להירגע. נזכיר לכם כי לאחר 19 ימים, במוצש האחרון הודח עידן מורד מבית "האח הגדול" והוא הדייר השלישי שנבחר על ידי הצופים לצאת מהבית העונה. כזכור, רגע לפני שהודח התפרסמה שערורייה בה היה מעורב מורד לפני כשנה, במהלכה התבטא בגזענות כלפי סטודנטית דרוזית באוניברסיטה והושהה מהלימודים.

כאן המקום לספר לכם כי עם כניסתו לבית הכין מורד מבעוד מועד, תגובה לפרשה במידה ותופץ מחדש והתנצל על דבריו, אלא שכנראה שהצופים לא שוכחים ולא סולחים, ואתמול לא הצביעו להשאיר את עידן מורד בבית המפורסם. לאחר שיצא מבית "האח הגדול", חזר מורד לחיק משפחתו. מי שנחלצה כלביאה לוחמת לעזרתו ולהגנתו היא אמו של מורד.

מספר לכם כי בחדות עין מערכת הפורטל הבחינה בתגובה של אמו לאחד הפוסטים ובו כתבה "לא היו צריכים להדיח אותו מהבית. הוא עבר התעללות. הוא בחור מקסים ואין לו קשר לעניינים גזעניים". מערכת הפורטל – אין כמו אמא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן