רק בריאות: הזמר אדם מעדכן באומץ על מצבו הרפואי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר שהופיע בפני חולים אונקולוגים בבית החולים איכילוב, ושנייה לפני לפני שיכנס אל הטיפולים הכימותרפיים, הכוכב, שיתף במצבו הרפואי. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הזמר הכוכב אדם חשף בחודש הקודם כי הוא אובחן כחולה סרטן וכי הוא מתחיל טיפולי הקרנות וכימותרפיה. כך הוא בחר לבשר לעוקביו על הידיעה וכתב "אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סדרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה. אני עדיין מתקשה לעכל. הוגדרתי כחולה אונקולוגי".

עוד הוסיף וכתב כי "אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בעזרת השם להתמודד עם מה שיבוא. אתחיל עם הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז אני בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי". כעת, החליט הזמר האגדי לדווח ולעדכן אודות מצבו בעיצומם של טיפולים כששיתף תמונה שלו שוכב על מיטת בית החולים בשיאו של טיפול כימותרפי.

לצד התמונה הלא קלה חשף תמונה נוספת מהופעה שלו בשישי האחרון ביהוד כדי להזכיר לעצמו על מה הוא נלחם וכתב כי ״מימין: שישי בגריי ביהוד. משמאל: השבוע בכימו והקרנות, מעדכן בתגובה למאות ההודעות שהגיעו. ברוך השם אני בסדר, עד כה עומד בזה, מזכיר לעצמי כל רגע מה באמת חשוב, ומזכיר לכם לעוף על החיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן