דרמה ענקית: לאור הזוגיות בין שי לשניר חברתה הטובה יוצאת להגנתה סביב השמועות

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזוגיות המסקרנת שמתפתחת בין שני הדיירים על המסך ריתקה מדינה שלמה. כעת, לאור הביקורות השליליות והקטנוניות. חברתה של המתמודדת יוצאת להגנתה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הבחינה בתגובתה של חברתה הקרובה של שי בהקשר כל המלעיזים והיוצאים כנגדה. כך חברתה הקרובה כותבת "אני בדרך כלל לא נוהגת לעשות דברים כאלה אבל חייבת לשתף אני חברה טובה של שי עופרי. מאז הכניסה ל"אח" השמועות פה לא מפסיקות לרוץ. על הנטייה המינית שלה, על אסיות\אקסים והיום על קשר חדש שהצמידו לה".

עוד כתבה כי "קודם כל ולפני הכל אם בן אדם החליט לא לחשוף את העבר שלו ובמיוחד את הנטייה המינית שלו אם היא עדיין כזאת או הייתה לפני מי אתן שתשפטו כזה דבר? אתן יודעות בכלל אם הורים\משפחה יודעים? אתן יודעות האם זה בכלל אמיתי? שילי נכנסה כרווקה ל"אח" היא התחילה קשר שהסתיים לפני הכניסה שלה והיה ביניהם איזשהו סיכום שאת זה נשאיר להם ולקרובים שבאמת יודעים".

וממשיכה לפרט בכך ש"אנשים פה מנסים לטהר את שמם וחלק מהם גם מנסים להתפרסם ולרכב על התהילה של שי. לא אני ולא אתן במקום של לשפוט כל אחד מהצדדים שילי סיפרה ושיתפה את שניר על הקשר שהיה לה לפני שנכנסה ואתן יכולות לראות את זה בסטורי באינסטגרם שלה. בקיצור, אל תמהרו לשפוט אף אחד\ת רק על פי השמועות שאתן שומעות. מבטיחה לכן שבאיזשהו שלב היא תכנס לכל אחת ללב כי אין לב טוב ורחמן כמו דל הילדה הזאת".

לסיום, כתבה כי "לא לשכוח שהבית הזה לפעמים מוציא אנשים מדעתם, וכמובן עריכות של התכנית שכדי לקבל רייטינג יעשו הכל ויוציאו אנשים הכי רעים שיש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן