דרמה ברשת13: גיא לרר מטיל את הבשורה הבאה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הבחינה בסטורי שפורסם בעמוד של תכנית הצינור, נכתב לכלל העוקבים "רוצים לחסוך מלא כסף? תשמרו את הסרטון הזה עכשיו. זוכרים את הסופר שלנו? סופר הצינור שמוכר מלא מלא מוצרים במחירים הכי זולים בארץ? אז השבוע הוא נסגר", בקרוב הסופר יעבור לעיר אחרת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת ומזכירה לכם כי לפני כשלושה שבועות, תכנית 'הצינור' של גיא לרר בערות "רשת 13"השיקה קמפיין סוציאליל רחב היקף. הקמפיין, כלל את והקמת 'סופר הצינור' שאמור לתת את המחירים הזולים בארץ מבין כלל רשתות הקמעונאות. הערוץ, חטף ביקורות שהסופר נפתח דווקא בשוק צפון תל אביב, אבל עכשיו הוא עתיד לעבור למיקום חדש.

כאן המקום לדווח לספר לכם כי בסטורי שפורסם בעמוד של הצינור, נכתב לעוקבים כי "רוצים לחסוך מלא כסף? תשמרו את הסרטון הזה עכשיו. זוכרים את הסופר שלנו? סופר הצינור שמוכר מלא מלא מוצרים במחירים הכי זולים בארץ? אז השבוע הוא נסגר". עוד נכתב "ויש לנו מכירת חיסול, שימו לב! פסטה בשקל, טונה בשקל, במבה בולי בשקל, מגבונים רסק עגבניות בשקל ולא רק. יש גבינות במחירים הכי זולים בארץ. אם אתם חיילים או מתגייסים בקרוב, כל מה שאתם צריכים במחיר הכי זול שתמצאו".

לסיום, הוסבר כי "אז מתי אפשר לבוא? עד יום חמישי הסופר פתוח מ-12:00 בצהריים ועד 22:00 בלילה, שוק צפון תל אביב, תבואו מהר לפני שייגמר וייסגר ותכתבו לנו בתגובות לאן אתם רוצים שנגיע בסניף הבא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן