יעל בר זוהר חושפת את העניין הבא "אני חונקת את הדמעות"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי האם הנרגשת לקחה חלק בטקס הפרידה של בנה מבית הספר שבו למד שנים רבות ולא הצליחה לעצור את הדמעות. גם בעלה גיא לא נשאר אדיש "בוקר מרגש אצלנו". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בין קהל המוזמנים לטקס הסיום בבית הספר האנתרופוסופי "אורים" שברמת השרון ניתן היה למצוא הבוקר שני הורים ידועיים ממש, יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ. הזוג תיעד וצילם, כל אחד בחשבונו באינסטגרם, רגעים מרגשים מתוך טקס הפרידה של בנם הבכור יהלי מבית הספר החינוכי שבו למד. ברגע השיא בר זוהר לא התאפקה ופרצה בדמעות.

כאן המקום לספר לכם כי אמש, יום לפני הבוקר המרגש, העלתה הכוכבת יעל פוסט סיכום אוהב שאותו הקדישה לבנה הבכור. "יהלי שלי, מחר תעבור שוב תחת הגשר של ענפי הזית שעברת בו לפני תשע שנים כשעלית לכיתה א'. מרגיש כאילו זה היה אתמול, והנה אתה מסיים את חטיבת הביניים. הבן הבכור שלי כבר בן 15, הגיל שבו אני התפרסמתי וחיי השתנו".

עוד הוסיפה כי "אני מודעת לעובדה שאני אימא מגוננת קצת יתר על המידה, בגלל חווית החיים שלי, יהלי שלי. אני גאה בך, אתה אהוב נפשי וחיי, ואני שלך ובשבילך לנצח, עד האינסוף ומעבר לו. האימא הכי גאה ונרגשת שלך", כך סיימה את הפוסט. היום, בר זוהר הוסיפה פרסום נוסף בו כתבה "אני בשיא ההתרגשות, עוד מעט יתחיל הטקס, אני כבר חונקת את הדמעות" ואילו זו-ארץ כתב כי "בוקר מרגש אצלנו. התמונה צולמה רגע לפני שהדמעות שטפו הכל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן