אמאלה ואבאלה! שמעתם מה קרה לאלירז שדה אצל רופא השיניים???

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי תחת מעקב "כבד" ובחדות עין הבחינה כי אלירז שדה ביקר במקום אשר רובנו לא חושקים להגיע אליו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לא סוד גדול כי אנחנו עוקבים נרגשים והדוקים של משפחת גולן, לוי ושדה (איזה משולש..) ויש אשר יאמרו כי מדובר בסטוקינג, בסדר, מקובל. לא פעם דיווחנו לכם על הסרטונים השונים אשר אילנית לוי ואלירז שדה מפרסמים ומעלים לרשתות החברתיות בהם מככבת מדי פעם גם ביתם אריאה הקטנה.

כעת, הבחנו בחדות עין כי אלירז שדה, פירסם תיעוד "עוצר נשימה" שלו במרפאת השיניים. כן, הרופא אשר רובנו המוחץ אינו מעוניין לפגוש (סליחה מראש מכל רופאי השיניים). כאמור, שדה פרסם תמונה שלו מזווית צילום עילית וכתב בהומור וציניות "תאורה מצויינת אצל רופא השיניים". כאן המקום להזכיר לכם כי הידיעה האחרונה במשפחת לוי-שדה, עסקה בעניין יציאתם אל מגרש הטניס.

אז למי שפיספס, דאז, אילנית ואלירז העלו סרטון ובוא נראים שדה וליאם גולן משחקים טניס. לאחר בירור קצר, נספר לכם כי הלוקיישן אשר נבחר לאירוע הספורטיבי הוא אחד מן המגרשים הסמוכים לביתם בעיר רחובות. בינתיים, קבלו את התיעוד של שדה מקליניקת השיניים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן