דנה זרמון פותחת פה ויוצאת למלחמה חזיתית: ״כל אישה יפה איך שהיא רזה או מלאה, תעזבו את התבניות״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אושיית הרשת דנה זרמון בחרה להשיב על שאלה פוגענית שנשלחה אליה בנושא מבנה גופה וזאת על מנת להעביר מסר חד משמעי וחשוב לנשים אחרות "מותר לכן להיראות איך שאתן, ולהרגיש מושלמות". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אושיית הרשת דנה זרמון בחרה היום לעסוק בשאלה מעליבה אשר הגיעה אלייה מאחת העוקבות שלה באינסטגרם בנושא החיצוניות שלה. בתשובה ארוכה ומפורטת היא פירטה על התפיסה המעוותת שנהוגה בחברה בכל הקשור לדימוי גוף, ושיתפה את העוקבים במערכת היחסים המצויינת שהיא מנהלת עם גופה. בנוסף, שיתפה גם ממה שהיא פחות מרוצה מעצמה. "יש רגעי סבל אם אני לא נכנסת לבגדים שבא לי", התוודתה.

"אמיתי. מאיפה הביטחון העצמי המטורף לאישה מאוד יפה, אך עם גוף סביר? אין רגעי משבר?", ספק שאלו ספק עלבו בזרמון. "יכולתי לא להגיב להודעה הזאת, ופשוט להתעלם, אבל לצערי אני יודעת שזאת לא הודעה שנכתבה מתוך כוונת זדון או רצון להעליב, אלא ממקום אמיתי של אמונה שאם את אישה שהבטן שלה לא שטוחה כמו קיר והצדדים שלה זזים יחד איתה כשהיא רוקדת ומשתגעת והיא אשכרה מרשה לעצמה לחשוף את זה בפני כל העולם, להתלבש איך שבא לה, ולרקוד איך שבא לה, וגם שיישאר לה חיוך על הפנים תוך כדי זה פשוט מראה תלוש מהמציאות. אז אני רוצה לענות לך שאני חושבת שהגוף שלי מושלם. באמת, באמת. הגוף שלי הוא לא רק המידה שלי בבגדים, או המספר שרואים על המשקל, או רק החלקים שאני בוחרת לחשוף. אני אוהבת כל חלק בו, בין אם הוא שטוח יותר או פחות. רוטט יותר או פחות, מתוח יותר או פחות".

עוד הוסיפה כי "ברור שיש רגעי סבל, אם אני לא נכנסת לבגדים שבא לי, או שאני מרגישה אי נוחות בתקופות כאלה ואחרות של החודש, אבל בסוף אני ממש ממש אוהבת את עצמי, ואת איך שאני נראית ואת מה שהגוף הזה גורם לי להגיש ולהרגיש. ואין לי או לאף אחת לדעתי זמן לבזבז על תסכול מיותר כמו מספר או מידה או צורה", פסקה. "לרצות לשנות, או לשפר משהו בכם ממקום בריא ומבוקר, אני הכי בעד. אבל להיכנס לאובססיה על כל דבר כל כך שטחי ושולי, נראה לי מיותר וסתם מבאס".

לסיום, סיכמה זרמון כי "עוד תזכורת חשובה: גם אם אתן לא במידה אקסטה סמול, גובה 1.75 בלונדיניות עם עיניים כחולות, אתן ממש לא רק סבירות. מותר לכן להיראות איך שאתן, ולהיות מי שאתן ולהיות בטוחות בעצמכן ולהרגיש מושלמות. מוגש כשירות לציבור".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן