לא תאמינו כמה זוגות נשארו יחד בסיום צילומי ״חתונה ממבט ראשון״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הבחינה בחדות עין שהעונה של ריאליטי השידוכים החלה לפני מספר שבועות ומערכת הפורטל משגרת לכם ספווילר ענקי בהקשר הזוגות של העונה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי העונה של ריאליטי השידוכים של ערוץ "קשת12" הושקה לפני מספר שבועות. כעת, מערכת הפורטל צללה אל עומק הליהוקים וגילתה להפתעתה כי העונה הנוכחית ייצרה לא פחות מארבעה זוגות אשר חובקים עדיין זוגיות יציבה ואיתנה. כאן המקום לספר לכם כי הזוגות של העונה השישית מכירים אמנם זמן קצר.

כאן המקום לציין כי מהימים או מהשעות הראשונות שלהם ביחד, ניתן להבחין איזה אתגרים מצפים לכל אחד מהם במהלך העונה. כמובן שהדרך של העונה עוד לפנינו והיא ארוכה, זה ברור שבעיות נוספות יצופו בעתיד בתכנית, אבל יש מספיק עניינים שחייבים לעצור ולדבר עליהם כבר עכשיו. למשל. הספווילר הבא מגולת מכותרת של אייטם זה.

מערכת הפורטל מבשרת וחושפת לכם כי מכל העונות עד כה, העונה הזו של "חתונמי" הצליחה לייצר עד כה כ 4 זוגות יציבים אשר נמצאים בזוגיות עד היום. אז כל הקשיים והריבים אשר יוקרנו לכם מבעד למסך הם בטלים לאומת העובדה כי 4 זוגות שרדו בהצלחה יתרה וטיפחו זוגיות ואהבה להמשך החיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן