מלחמה: עינב בובליל יוצאת נגד שירה גפן ״תתרמו ליהודים את הירושה״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי יוצאת הריאליטי והדעתנית יצאה נגד ההחלטה של גפן, אשר תרמה את תכולת ביתו של אביה יהונתן ז"ל לכפרים פלסטיניים: "נשגב מבינתי, מה עם משפחות השכול שלנו?". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כידוע, בתו של יהונתן גפן ז"ל תרמה את תכולת ביתו לכפרים פלסטינים. שירה גפן, הסבירה את ההחלטה ואמרה כי "במהלך פינוי בית אבי המנוח, החלטתי למסור את תכולת הבית לקהילות הפלסטיניות במספאר יטא. בעזרת ארגון 'שוברים שתיקה', שבו היה אבי חבר קהילה וגם אני, העברנו משאית גדושה".

עוד הוסיפה וכתבה כי "אני לא יודעת איך מרגישים אנשים המועדים לגירוש מביתם על ידי שלטון צבאי זר, והאם הם ימצאו שימוש בחפציו, אבל מבחינתי זה גם להעביר להם מסר שרואים אותם". כאן המקום לספר לכם כי מי שלא נותרה אדישה לעניין היא בוגרת הריאליטי והמשפיענית עינב בובליל, אשר הגיבה לעניין זה בסטורי.

כאמור, בובליל, חלקה את תחושותיה עם עוקביה וכתבה כי "נשגב מבינתי להבין, כאילו חסר במדינה שלנו למי לתרום. ומה עם משפחות השכול שאיבדו את יקיריהם בהגנה עליה ועלינו? בדיוק מהכפר הזה הם יוצאים לפגע בנו. השם יציל אותנו מאויבינו שחיים בתוכנו קודם כל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן