גיא איתן מ״האח הגדול״ רצה לחזור לאקסית אבל זאת זרקה אותו לפני 3 חודשים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכב ריאליטי "האח הגדול" גיא איתן היה מאורס לנועה בני לפני שש שנים אלא שהשניים נפרדו. כעת, גילינו שניסה לחזור אליה לפני מספר חודשים אך קיבל סירוב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מותג קוסמטיקה ידוע קיים אירוע השקה לסדרת הטיפוח החדשה שלו במסעדת רביבה וסיליה הידועה. במהלך האירוע הוצגה תכנית השקת המוצרים השנתית של המותג. אל האירוע הגיעו הגר משה, מעיין אשכנזי, נועה בני, אורטל בנישתי, אלית מוסאיוף, לירז אסייג ועוד.

כאן המקום לספר לכם כי תוך כדי האירוע נועה בני נשאלה אודות האקס גיא איתן אשר מככב בימים אלו בריאליטי "האח הגדול". כידוע, לפני שש שנים השניים התארסו ונפרדו, אך כפי שנחשף, הם נפגשו לפני שלושה חודשים בדובאי והוא ניסה לחזור לזרועותיה, אך קיבל סירוב. "את האמת להגיד לך? אני לא צופה ב'האח הגדול', פחות בריאליטי, אבל כן שמעתי ואני מאחל לו המון בהצלחה" אמרה בהקשר כיכובו בתכנית.

בהקשר התגובות אותן היא מקבלת אמרה כי "האנשים הקרובים אליי פחות מדברים איתי על זה כי עברו שש שנים מאז שנפרדו והם יודעים שעברתי מאז כל כך הרבה. אנשים באינסטגרם שולחים וגוללת בטיקטוק ורואה דברים של 'האח הגדול'". על הפגישה בדובאי סיפרה וסיכמה כי "חגגתי יום הולדת 30 בדובאי וראיתי אותו שם. אני וגיא לא אויבים. עברנו כברת דרך אבל מה שהיה נכון לפני שבע שנים לא נכון היום".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן