הלם: הבשורה המרגשת שקיבלה פנינה רוזנבלום

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הכל אודות הבשורה המרגשת אשר קיבלה כוהנת היופי פנינה רוזנבלום. "אני אמא מאושרת וגאה", הצהירה

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כאשר הייתה בת 67 הפכה פנינה רוזנבלום לראשונה לסבתא טרייה לתאומים, בן ובת, מבתה חן חיים. כעת, שנתיים לאחר התבשרה אשת הקוסמטיקה, היופי והדיווה הבלתי מעורערת בעובדה כי בנה מתחתן. אז שגרו איחולי מזל טוב לרוזנבלום, שבקרוב תלווה את בנה גל חיים בשביל חופה, לאחר שביקש את ידה של זוגתו אופק סרור, יועצת זוגית.

כאן המקום לספר, לחדש ולהוסיף כי הצעת הנישואים התקיימה היום בחופשה רומנטית של הזוג באי קורפו שביוון. האמא המאושרת שיתפה בבשורות המשמחות וכתבה: ״כמה שאני מתרגשת, בני היקר הציע נישואין לחברה שלו האהובה. אני אמא מאושרת וגאה, שמחה שנהיה משפחה אחת גדולה״. לסיום, כאן המקום להזכיר כי אמש עוררה רוזנבלום סערה עקב זה שאירחה בביתה ל'על האש', אבל ביום שבת ולכן ספגה לא מעט אש בעצמה.

רוזנבלום סיפרה על המנגל שהיא מארחת בביתה והסבירה באינסטגרם: "הזמנתי את המשפחה לעל האש אצלי במרפסת. כמובן שאני על המנגל. שבת שלום". אלא שהפוסט התמלא תגובות קשות: "לא לעשות בשבת, אסור!" או "למה בשבת לפחות תעשי ולא תפרסמי קצת כבוד". לאחר סערה זו, הגיעה כאמור הבשורה המשמחת. שיהיה במזל טוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן