הלם בתעשייה: ליהיא גרינר חושפת הכל אודות המרדף אחר בעלת העסק

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מאז שהתפרסם התיעוד ממצלמת האבטחה בבית העסק של כוכבת הריאליטי, ליהיא גרינר ושותפתה לפני כשבוע ימים, שבו רואים את ליהיא ובעלה יוסי צברי במרדף אחר שותפתה. כעת גרינר הסכימה לדבר על התקופה הקשה שהיא עוברת "אני לא מאה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר נמצאת בסכסוך עסקי עם שותפתה לעסק המחטבים. הסכסוך הגיע אל כותלי בית המשפט, כאשר גרינר הגישה תביעה כנגד השותפה. נספר לכם כי מן המכתב עולה כי גרינר דורשת פיצוי של 2 מיליון שקלים. על רקע כל זה, התפרסם גם סרטון מטלטל במיוחד.

בסרטון זה, בו ניתן לראות את ליהיא ובעלה רודפים אחרי השותפה בטענה שהיא ניסתה לשנות את הסיסמאות של חשבונות החברה. הבוקר, פגש הצלם אור גפן את גרינר וראיין אותה לאחד מן גופי התקשורת. אני רואה ברשתות שאת מעוררת הרבה סערות בימים האחרונים. מה קרה?
"אני פשוט עוברת קצת טרלול עם המותג שבניתי. זה הגיע לבית המשפט". היה סרטון שרץ ברשת. "הסרטון מראה רק קצת ממה שאני עוברת".

לסיום, גפן שאל אותה את השאלות הבאות. עברת הלאה? "ממש לא עברתי הלאה. אני עוברת תקופה מאוד לא קלה. זו מועקה מטורפת מה שאני עוברת ביום יום. אני לא מאה. אבל יהיה בסדר". אני רואה שזה טיפה כואב לך. "לא טיפה, הרבה, אבל בסדר, צריך להתמודד עם זה, זה מה יש, לזה נפלתי. יהיה צדק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן