אודליה סויסה לא עומדת בזה יותר והחליטה לזרוק חתיכת פצצה שהתפוצצה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השורדת אודליה סויסה הצליחה אומנם לשרוד את "האי", את הבית הסגור במדינה, ארבע לידות ואינספור דברים כואבים. אבל בווידוי שעשתה בקבוצת פייסבוק סיפרה מה הדבר השובר הבא. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כוכבת הריאליטי אודליה סויסה עברה לא מעט במהלך החיים שלה, הן בבית הסגור והן באי בתנאים קשים במיוחד. אך בפוסט שהעלתה בקבוצת האמהות "מאמאצחיק" בפייסבוק, היא חושפת פרט שייתכן ולא ידעתם עליה. "יש לי 9 קעקועים, הזרקות בפנים, מתיחת בטן, הגדלת חזה" התוודתה, ואל תשכחו גם ארבע לידות.

עוד הוסיפה הכוכבת "עדיין שפם עם חוט זה כאב שאני לא עומדת בו!" לבסוף, בפוסט לצד תמונות עם תיעוד הקעקועים שלה חשפה "סוד קטן: עד לפני הלייזר הייתי עושה שפם עם סכין גילוח". כאן המקום לציין כי חברות הקהילה הצטרפו לדבריה של סויסה ואף שיתפו בדברים שהן עושות בגבורה ושיתפו ממה הן הכי מפחדות. "7 לידות כן, בדיקת דם לא" כתבה אחת.

לסיום, עוקבת אחרת כתבה כי "יש לי קעקועים, עברתי לידות בלי אפידורל, אפילו עשיתי לעצמי שעווה במקום הקדוש והשארתי חלק ממנו על הרצועה, אבל שום כאב לא עולה על הכאב…לראות את בעלי שוכב על הספה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן