אח נוסף בדרך לבית? תכירו את האח השלישי של שניר וספיר – האם גם הוא יכנס לבית???

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי האחים ספיר ושניר בורגיל הצליחו לרגש ולהשלים בבית "האח הגדול" אחרי חודשים ארוכים של נתק וכעת, האח השלישי החליט לנצל את דקות התהילה, והגיע לאירוע עם מפורסמים רבים ומדיבר על הסולחה שהתרחשה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם ללא ספק שמשפחת בורגיל הייתה במתח שיא בשבועיים האחרונים כשהבן שניר נכנס ל"אח הגדול" כשריב ענק עם אחותו ספיר אופף אותו. בהפקה החליטו להפתיע את המתמודד וימים ספורים לאחר הכניסה הרשמית הכניסו את אחותו כדי ליצור עניין ואולי גם סולחה מרגשת לעין המצלמה.

השבוע זה קרה, ואחרי ימים של התעלמות מצידו של שניר השניים ניהלו שיחת עומק בנסט שם, השלימו ביניהם וסגרו את העניינים זאת, לאחר חודשים ארוכים של נתק. מי שצפה בכל המתרגש בערוץ 26 והתעדכן על אחיו הוא שגיב, האח הקטן מבין השלושה שהיה תקוע באמצע ועכשיו זוכה למעט נחת.
כאן המקום לחשוף לכם כי בזמן שאחיו בבית המתועד במדינה, שגיב מנצל את דקות התהילה של המשפחה.

שגיב, הגיע לאירוע עם הרבה ידוענים ויחד עם החבר הכי טוב של שניר, רון אליה ליום הולדתו ה-35 של המלהק ואיש התקשורת מיכה סלמה ב"קפלה" בתל אביב. בורג'יל הצעיר התייחס לסולחה של אחיו, ואמר שהוא גאה בהם מאוד ושהוא התרגש מאוד לראות שהם השלימו. צילם ונהנה, אמיר מאירי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן