סערה בבית ״האח הגדול״ עידן נתפס בתקרית געזנית וההפקה שוקלת לסלק אותו!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המתמודד בריאליטי, שטרם כניסתו לבית הביע חשש שהתקרית בה היה מעורב בשנת 2022 תצא לאור מחדש, מוסר תגובה שניסח לפני כניסתו אל הבית המתועד במדינה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי עקב השתתפותו בתכנית הריאליטי של ערוץ רשת13, "האח הגדול", מקרה גזעני בו היה מעורב הדייר עידן מורד, שהתרחש בחודש מאי בשנת 2022, חוזר הבוקר אל הכותרות. למי שלא יודע, נספר לכם כי מורד, פרסם פוסט סטורי גזעני שצילם באוניברסיטה, ובו צחק על סטודנטית דרוזית דתייה.

״ההיא שכחה להוריד את ההינומה מהחתונה אתמול. מתי נגמר הקרקס הזה״, כתב ועורר דאז סערה. האירוע הנ"ל אף הגיע להנהגת העדה הדרוזית שנפגעה וגם להנהלת האוניברסיטה שגינתה את המקרה באופן חד משמעי וטענה מצידה כי המקרה אינו תואם את ערכי האוניברסיטה. מנגד, מספר לכם כי עידן נענש, הושעה ונלקחה ממנו המלגה.

כאמור, לפני כניסתו אל בית האח הגדול, פחד ודאג מורד כי הסיפור עלול שוב לצוף. ועל כן, ניסח את תגובתו הבאה לעניין ״הסטורי עלה בקלות ראש ללא הבנה של המשמעות והפגיעה בעדה הדרוזית. עוד באותו היום ולאחר שהבנתי את חשיבות הדברים שהופיעו בסטורי, הוצאתי מכתב התנצלות אישי וארוך על המקרה״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן