סכסוך בתעשייה! כוכבת ״רוקדים עם כוכבים״ פותחת על מאה על נועה קירל

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המשתתפת המקצוענית של "רוקדים עם כוכבים" והוצמדה אל הזמרת נרקיס, התייחסה להכחשה של נועה קירל בעניין ההליכים הקוסמטיים שעברה, והטיחה בה: "זה לא בסדר להכחיש". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הכוכבת נועה קירל התייחסה בריאיון שעלה שלשום לשמועות שהיא עברה טיפולים קוסמטיים לקראת האירוויזיון, והכחישה בתוקף אותם נמרצות כשטענה שהיא לא עושה בוטוקוס וחומצה היאלרונית בשפתיים, כי היא עדיין צעירה. אלא שהפרטנרית של הזמרת נרקיס מ"רוקדים עם כוכבים" מישל ריאבוי, לא ממש האמינה לה.

עוד נספר לכם כי בסטורי ששיתפה הלילה בדף האינסטגרם שלה, היא יצאה נגד דבריה הבלתי נכונים לכאורה של הכוכבת, לטענתה, ואמרה: "אני שרופה על כל דבר שנועה קירל עושה, אבל היא עושה, היא עושה שפתיים, היא עושה בוטוקס, אני לא אכנס לאיך רואים את זה כי זה לא הפואנטה". עוד אמרה והוסיפה כי "זה בסדר שהיא עושה את זה, כי אם את כבר התפתחת, עברת את גיל ההתבגרות".

לסיום אמרה כי "מפריע לך משהו, את חשה חוסר ביטחון לגביו ואת רוצה לשנות את זה, וזה הדבר היחיד שיגרום לך להרגיש שלמה עם עצמך, לבריאות, זה בסדר גמור כל עוד זה נעשה בטעם טוב, ואצל נועה קירל זה נעשה מצוין".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן