נשברת: שרית פולק במסר חושפני ומטלטל במיוחד

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הגרושה הטרייה, שחיה בימים אלו בדירתה הפרטית בתל אביב, חשפה לעוקביה כי היא לא מצליחה להתחבר אליה, ותהתה: "למה אין לי רגשות אליה?". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי השנה האחרונה בחייה של מפיקת האירועים ויוצאת ריאליטי "האח הגדול", שרית פולק, בהחלט לא הייתה קלילה. ויש אשר יגידו מורכבת. פולק, מצאה את עצמה בעיצומם של גירושים, נאלצה לפרק את ביתה ואף עשתה צעד גדול ועברה להתגורר במרכז הארץ. דירתה החדשה בעיר הגדולה תל אביב כבר עומדת מוכנה.

כאן המקום להזכיר לכם כי פולק מתגוררת בה כבר לא מעט זמן, ועם זאת היא עד כה, לטענתה, לא הצליחה להרגיש בה לגמרי בבית. בתמונה שהעלתה אמש, לאינסטגרם הפרטי שלה, הכוכבת, סיפרה לעוקביה את התחושות לגבי ארבעת הקירות ביניהן היא חיה. "מתי כבר יהיו לי רגשות לדירה שלי?", שאלה את עצמה ואת עוקביה. בהמשך חשפה כי "לקח לי חצי שנה למצוא אותה. אבל למה אין לי רגשות אליה?".

לסיום, הוסיפה וחש]ה עוד כי "הדבר היחיד שמרגש אותי פה זה השכנים הנדירים שיש לי. כמה זמן לוקח להתחבר לדירה? או שאולי בכלל שאני יודעת שהיא תחנת מעבר אני לא נותנת לעצמי להתחבר? מעניין".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן