אסי עזר ועמוס תמם יתנשקו בסדרה חדשה – מה חושב על זה הבעל אלברט??

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי ממש בקרוב צפויה לעלות סדרתו החדשה של אסי עזר "מתוקים". עכשיו, עזר חושף הכל אודות תפקידו בסדרה ואיך עמוס תמם מתקשר לאותו התפקיד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי, כזכור, אסי עזר ליהק את חברתו הטובה והחצי השני שלו, רותם סלע, לסדרה החדשה שלו הנקראת ״מתוקים״, עוד ליהוק משמעותי לסדרה, והפעם הוא לגמרי מפתיע. אל סלע הצטרף השחקן הלוהט עמוס תמם. תנשמו עמוק, רגע לפני שכולנו חולמים על רומן סוער בין סלע לתמם, נחשוף לכם כי תמם יגלם דמות מקהילת הלהט״בית.

תמם, מגלם את הדוד ההייטקיסט הגאה מתל אביב אשר נאלץ בעל כורחו לחזור לעיר ילדותו בקריות ולסייע לבני משפחת תמרי, תפקיד שהיה מיועד בהתחלה לעזר עצמו. בזמנו דווח כי גם עזר עצמו צפוי להשתתף בתפקיד משחק ראשון בסדרה, אלא שתפקידו המיועד באותה התקופה לא היה ידוע. כעת נספר לכם ונחשוף את הדבר הבא.

בסדרה, צפוי להתרחש רומן מסויים בין תמם לעזר. עוד נספר לכם כי הערב ישודר באחת מן תכניות הבידור ראיון חושפני בנוגע לדמות של עזר וככול הנראה עוד כמה ספוילרים יגיחו אליכם מבעד למסך. כל זאת כמובן למען קידום הסדרה שעתידה תכך להעלות על המרקע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן