מה קורה פה? צו פינוי לאמא של טיילור מלכוב – מתי היא תאלץ לעזוב את הבית??

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אמא של טיילור מלכוב ובן זוגה נתבעים על ידי בעל הבית שלהם בקיסריה. השניים, לא משלמים את דמי השכירות באופן רציף ומלא. בנוסף, מסרבים להתפנות מהבית. אגב, שמה של טיילור עולה גם בתביעה, בטענה כי עברה לגור בבית על אף שהיה אסור לה ובנוסף עשתה בו מסיבות. "העלתה תמונות מהמושכר לחשבון האינסטגרם שלה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לא הכל וורוד בחייה של טיילור מלכוב. לפורטל נודע כי אמה של טיילור מלכוב, דבורה מילשטיין, ובן זוגה, אלון, נתבעים ע"י בעל הבית שלהם, שבו הם מתגוררים בשכירות, בטענה כי הם לא מתפנים מהנכס על אף בקשותיו החוזרות ונשנות וכי הם לא משלמים שכר דירה כנדרש. התובע דורש מבית המשפט צו פינוי מידי שלהם. לטענתו, טיילור גרה שם גם היא ועל כן בפועל היא תפונה גם אם בית המשפט יורה על כך.

כאן המקום לספר לכם כי אמא של טיילור, דבורה, ובן זוגה מתגוררים בבית בקיסריה החל מאוגוסט 2022, ומאז, כך נטען בכתב התביעה, ביצעו "אינספור הפרות חוזה יסודיות", ביניהן: "מסירת המחאות לדמי השכירות שלא ניתנות לפירעון", "אי תשלום דמי שכירות בסך עשרות אלפי שקלים", "אי תשלום חשבונות שוטפים והפרת ההתחייבות למסור בטוחות לתשלום החשבונות השוטפים", "אי תחזוקת המושכר כנדרש בחוזה השכירות", "אי תשלום הפיצוי המוסכם לנוכח הפיגור בתשלומים".

אגב, גם שמה של הכוכבת טיילור מלכוב עולה שם בטענה כי היה אסור לה לגור בבית השכור של אמה, כפי שסוכם עם מילשטיין כשזו שכרה את הנכס אך מסתבר כי טיילור עברה גם כן לגור במושכר ולכאורה עורכת שם מסיבות. כזכור, מלכוב והאקס לירן דנינו היו צריכים לעבור לדירה חדשה בינואר האחרון אך עקב ההחלטה לסיים את מערכת היחסים ביניהם, הדוגמנית חזרה לבית הוריה.

תגובת דבורה מילשטיין באמצעות בא כוחה, עוה"ד ברק אונגר לדברים "מדובר בתביעה בשיטת "ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה", אחרי ששלחנו מכתב התראה לבעלי המושכר נוכח הפרות יסודיות של חוזה השכירות מצידם, אלו בחרו מנגד להגיש תביעת סרק ולהוסיף חטא על פשע, באופן ששירבבו את שמה של טיילור מלכוב בהיותה דמות מפורסמת לתביעה על מנת להכפיש ולהלך איימים. מרשיי קיימו את כל התחייבויותיהם על פי ההסכם ובטוחים שבית המשפט יעשה צדק והתביעה תידחה, תוך חיוב התובעים בהוצאות. יובהר כי טיילור אינה צד להליך המשפטי ולא חתמה על חוזה השכירות. ציון שמה באחד מסעיפי התביעה אינו אלא אמצעי לחץ נלוז על מרשיי, בניסיון לגרום להם שלא לעמוד על טענותיהם וזכויותיהם".
מטעמה של טיילור נמסר כי "טיילור אינה הנתבעת או השוכרת, היא בטוחה בצדקתם של הוריה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן