״נגמר החמלה בעולם הזה״ – אילנית לוי חושפת פרט מזעזע שעשו לה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המגישה, השחקנית והדוגמנית המוכשרת אילנית לוי שיתפה בסדרת פרסומי "סטוריז" בנוגע לסיפור בלתי נסבל של התעללות בגן ילדים באילת ולא נשארה אדישה. כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם בצער כי אירועי האלימות הקשים בגני ילדים אינם נפסקים. רק לפני שבועיים דווח על חשד אלימות של גננת בפעוטות בגן באילת. המנחה היפיפייה של "קשת12", אילנית לוי, אשר ראתה את סרטוני האלימות הקשים של גננות נגד תינוקות חפים מפשע, קוראת ללחץ תקשורתי נגד הגננת וחושפת את שם הגן המדובר.

המנחה לוי כתבה כי "כבר יומיים אחרי שיצרו איתי קשר לגביי התעללות בגן פעוטות באילת, שאני מתחבטת עם עצמי, האם אני משתפת את הזוועות שראיתי וקראתי. רציתי להקיא מפחד, מזעם, ומתחושת החוסר אונים שהציפה לי את הגוף. ארבע סייעות בגן שהיו עדות לזוועות שוחררו היום למעצר בית. הגננת השטן הזאת תובא היום להארכת מעצר בשעה 12:00".

לסיום, הוסיפה לוי כי "בסיפור כרמל מעודה הלחץ התקשורתי השפיע על ההחלטה, מעוות ומקומם אבל זאת המציאות. הלב שלי נשרף על ההורים שצפו בזוועות האלה שבוצעו על ילדיהם. לא יהיה להם מזור אמיתי לעולם, גם אם היא תשב בכלא כל החיים. שם הגן הוא "פעוטון אילנה קובר", שכולם ידעו את שמו של הרוע בהתגלמותו״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן