זרקה אותו? לא תאמינו למה אבי אברומי נפרד מבת זוגו

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הביצה המקומית סוערת בכל הקשור לענייני "בינו לבינה". נספר חכם כי לאחר שישה חודשי זוגיות מתוקשרת, הזמר המוכשר אבי אברומי ומי שהייתה בת זוגו בחצי השנה האחרונה, רזי, החליטו להיפרד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הזמר אבי אבורומי רק הולך, מתעצם ותופס תאוצה מקצועית. נזכיר לכם כי מי שהחל את דרכו כזמר צעיר וכוכב רשת הוא כבר אחד השמות המבטיחים בתעשיית המוזיקה המקומית. אז בתור אחד הזמרים הכי מבוקשים בתעשייה בימים אלו, הקוראות הצעירות שלנו ודאי ישמחו לדעת שהזמר שוב "סינגל".

בששת החודשים האחרונים, ניהל אברומי מערכת יחסים מתוקשרת עם סטודנטית בשם רזי אודי, והשניים אף הספיקו בתקופת הזמן הקצרה לטוס לחופשה רומנטית בלונדון. אלא שכעת, על פי הפרסום הראשון של "ערב טוב עם גיא פינס", נראה שמערכת היחסים עלתה על שרטון והשניים החליטו כאמור, להיפרד.

בנימה "פרידתית" משו זו, נציין כי בתקופה האחרונה ישנו גל פרידות המרחף מעל ביצת הבידור המקומית כדוגמת הגירושין של דנית גרינברג והזוגיות של מעיין אשכנזי אשר התפוצצה טרם החתונה. מערכת הפורטל תמשיך לעקוב ולדווח אחר מגוון הזוגות האוהבים והאוהבים פחות בתעשייה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן