הותר לפרסום: זה איש העסקים הישראלי שנרצח בארה"ב

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם בצער כי נחשף הותר לפרסום שמו של איש העסקים המוכר אשר שנורה במהלך ויכוח בלוס אנג'לס, היה חבר בארגון הפשע של שלום דומרני לשעבר, שבשנים האחרונות התגורר ב-LA קליפורניה, נורה למוות הלילה ברחוב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם בצער כי על פי הדיווח בתקשורת המקומית מעבר לים, דווח כי איש עסקים ממוצא ישראלי בן 39, שגר בשנים האחרונות בלוס אנג'לס קליפורניה, נורה למוות בלילה ברחוב הוליווד הילס. אותו ישראלי התברר כאמיל לחזיאל, ממקורבי הרב יאשיהו פינטו ואיש עולם תחתון שעבר לארה"ב לפני מספר שנים.

נציין כי עוד על פי הפרסומים על פי הדיווחים, האדם אשר ירה בו וגרם למותו, נמלט מהמקום במכונית ועתה מתקיים אחריו מצוד חוצה מדינות כדי לאתרו. חקירה נפתחה על ידי המשטרה המקומית וגם משרד החוץ הישראלי לומד כעת את הפרטים על הרצח של לחזיאל. נדגיש כי במשטרה לא שוללים את האופצייה כי מדובר באירוע מתוכנן בו לקחו חלק מספר חשודים.

לסיום, כוחות ההצלה שהגיעו למקום קבעו את מותו של איש העסקים הישראלי במקום. היה נשוי ואב לשניים ובעלים של מגרש מכוניות מוכר בעיר. בישראל היה מוכר למשטרה כמי שלקח חלק בארגון הפשע של שלום דומרני.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן