סולד אאוט? מה באמת קרה לכרטיסים בהופעתו של ברונו מארס

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי פחות מיממה עברה לאחר שנפתחו הקופות להופעתו של הזמר הכוכב ברונו מארס. כעת, ההפקה הכריזה על "סולד-אאוט". כל הפרטים

למערכת הפורטל נודע כי תוך מספר שעות בלבד אזלו כל עשרות אלפי הכרטיסים למופע של הזמר המפורסם ברונו מארס בארץ. כעת, מודיעה הבוקר חברת ההפקה "לייב ניישן" אשר אחראית להבאתו לארץ למופע, כי ההפקה עדכנה כי היא בוחנת את האפשרות לפתוח מופע נוסף. זאת עקב ההתנפלות על הכרטיסים.

כאן המקום לציין כי לעת עתה, נפתחה רשימת המתנה באתר "טיקט מסטר". בנוסף, "לייב ניישן" ביקשה להיזהר מזיופים: "אנו מבקשים שלא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרי מכירה או ברשתות החברתיות. כרטיסים אלה לא יכובדו". למי שנחת זה עתה על כדור הארץ ולא מכיר את האמן הגדול ברונו מארס, השורות הבאות הן בשבילכם.

הכוכב, נחשב לאחד האמנים הבינלאומיים הפופולריים בעולם וכאהוד מאוד בארץ. לאורך הקריירה שלו הוא זכה ב-14 פרסי גראמי, מכר יותר מ-200 מיליון סינגלים ורבים משיריו היו להיטי ענק ברדיו, בסטרימינג, וברחבות. בין הלהיטים שלו אתם ודאי מכירים את: Uptown Funk, Locked Out of Heaven, 24K Magic ו-Just the Way You Are. בשנתיים האחרונות הוא חלק מהצמד Silk Sonic יחד עם הראפר אנדרסון פאק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן