צפו: בר זומר הגיע לאירוע השקה והפעם לא חשפה את הבטן לאור הסערה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השבוע העלתה הדוגמנית המצליחה תמונות היריון שעשתה, הביקורות הקשות איך לא, הגיעו בשפע. אמש, באירוע השקה של מותג התינוקות, היא כבר שמרה על הבטן קצת פחות חשופה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כל ההריוניות המפורסמות התייצבו אמש, (יום רביעי) בהשקה צבעונית בהרצליה לעגלת התינוקות החדשה מבית היוצר של המותג המוכר והשיקו את הבטן ההריונית. מבין כל מי שתפסו לנו את תשומת הלב, בלטה הדוגמנית בר זומר, אחרי שחטפה ביקורות בתחילת השבוע על תמונות ההיריון שהעלתה לרשת, בטענה שהן חושפניות מדי.

נציין כי עוד הגיעו אל האירוע הצבעוני והמתוקשר מלבדה גם השחקן המכשר ישראל אטיאס ואשתו נעמי שמצפים לתינוק שני, לוסי איוב שהשיקה הריון מתקדם, כוכבות "חתונה ממבט ראשון" שירי קופפרברג ושרונה מרלין, שירה לוי והשחקנית עמית פרקש. כאן המקום להזכיר בשנית כי זומר כאמור, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון ווידאו קצר מצילומים שלה.

לסיום, סרטון זה פורסם כשהיא ללא בגדים אך לגמרי מסתירה את החלק העליון והתחתון והוסיפה את הכיתוב המרגש: "שנים של צילומים, פעם ראשונה משהו שונה, חדש, עבורי, עבורנו". לצד התגובות החיוביות, כולל זו של בעלה אביב, היו גם מי שכהרגלם נוהגים לקטול בתגובות מגעילות ולא סימפטיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן