מפו: דנית גרינברג והפרוד ברק חמקט יוצאים מבית המשפט

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר המשבר בנישואים אשר הוביל לפרידה ולאחר מכן, לגירושין. כעת, מתקבל תיעוד של דנית גרינברג ובעלה ברק חקמט יוצאים יחד מבית המשפט בתל אביב. כידוע, השניים לא גרים תחת אותה קורת גג ונראה שתהליך הגירושים בשיאו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לפני שנה בערך עועבת הריאלילטי דנית גרינברג וברק חקמט התחתנו, אך זמן קצת לאחר מכן נודע שהשניים חווים משבר רציני ביחסים. מאז חקמט עזב את הבית המשותף ודנית אף אישרה את הידיעות בנוגע למשבר. אמש, "האקסים" נצפו ותועדו צועדים יחדיו בתל אביב כאשר הם יוצאים מבית המשפט. ככל הנראה, לדיון נוסף בנושא הגירושים.

כאן המקום לספר לכם כי השניים, נישאו באפריל 2022 בחתונה אינטימית שכללה רק 300 אורחים, שבועות ספורים אחרי תאונת הדרכים הקשה שעברה גרינברג. בינואר האחרון, תשעה חודשים אחרי שנישאו, דווח כי ברק ודנית בעיצומו של משבר זוגי, ידיעה ששניהם הכחישו בתוקף. עוד נציין כי לאחר פחות מחודש לאחר שהתחילו השמועות להתרומץ, דווח כי ברק עזב את ביתם המשותף.

לאחר זמן קצר, הכוכבת גרינברג הגיבה לעניינים ואמרה כי "אנחנו כרגע לא ביחד, פרודים. אני מעדיפה להשאיר את זה אצלי כי אני מאוד אוהבת ומכבדת את ברק, וזה באמת שלנו. המצב כרגע לא כזה ברור בגלל זה אני לא חושפת ומדברת. רוצה לשמור על פרטיותו ופרטיותנו". לסיום, מה דעתכם בעניין הפרידה המדוברת?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן