"היא נוכלת" – מי עקצה את יובל המבולבל ב-3 מיליון שקל?? כנסו לחשיפה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכב הילדים יובל המבולבל חשף באומץ בראיון נוקב על הנוכלת אשר גרמה לחובותיו הכבדים. כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה ולאחר מכן האזינה לפודקאסט הפופולרי של איש התקשורת יובל אברמוביץ'. הפעם אברמוביץ' אירח את יובל שם טוב (יובל המבולבל) אשר סיפר וחשף אודות האירוע שהצליח לסבך אותו כלכלית בחוב של מיליונים למס הכנסה ומי עומד מאחורי הנפילה. כאן המקום לציין ולהבהיר כי

החובות למס הכנסה, אינם קשורים לחובות העתק שצבר בעקבות התנהלות פזרנית והתמכרות לסמים בפרשה שעוררה סערה לפני כחמש שנים. "סעיף נוסף שהפתיע אותי 'לסיים את החוב למס הכנסה'. איזה חוב יש לך למס הכנסה?", כוכב הילדים השיב: "יש לי חוב של 3 מיליון שקל למס הכנסה, זה בעקבות ניהול כושל שהיה לי גם בעבר" אמר יובל.

עוד חשף כוכב הילדים כי "לקחתי מישהי שעבדה אצלי בחברה והסתבר שהיא הייתה נוכלת כזאת, כל מיני צ'קים שלקחו לי ודיבידנדים, לא משנה, אני שם על עצמי את כל האחריות, אני משכתי את הדיבידנדים. זימנו אותי למס הכנסה ואמרו לי שאני חייב 3 מיליון שקל בגלל דיבינדים שמשכתי, ואני עכשיו כל חודש משלם להם סכום מאוד מאוד גבוה ועוד חצי שנה זה מסתיים. זה ישב עליי כמו משקולת, אבל אני עומד בזה. קיבלתי בנאדם שהיום הוא עובד אצלי בחברה, אבל עוד חצי שאני מסיים את זה".

לסיום, לדברי כוכב הילדים גם עתה הוא נפל קורבן לנוכלות, לדבריו, ממישהי שעבדה אצלו, ועל כן הוא חייב בתשלום של 3 מיליון שקל, ותשלום חודשי גבוה מאוד לרשות המסים. אך כל זאת יסתיים, לדבריו, בעוד כחצי שנה. למרות ההוצאות הכבדות, נראה שכוכב הילדים הרוויח סכום נאה בשנים האחרונות, לאור השקעותיו הממשיכות כמו כניסתו רק לאחרונה כשותף במותג צעצועים חדש שנכנס לישראל בשם "סופרטינגס" עם השקעה של מיליון שקל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן