נשבר הלב: אבא של ליאון רוזנברג מערוץ 12 מת באופן כל כך מטלטל

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי פאולה רוזנברג, חשפה והודיעה בפוסט עצוב כי חמה, אביו של ליאון רוזנברג הלך לעולמו. עקב הסיבה הזו, השניים עדרו היום משידור תכנית הבוקר. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אמש, אבל כבד פקד את משפחת רוזנברג. מגישת הטלוויזיה, פאולה רוזנברג שיתפה בסטורי שלה כי החם שלה, אילן רוזנברג, הלך לעולמו. בהודעה שפרסמה נרשם: "בצער רב אנו מודיעים כי אילן רוזנברג, אבא של ליאון, נפטר היום". בהמשך הפוסט הוסיפה כי הלוויה תתקיים מחר ב-15:00 בבית העלמין ירקון, בשער החסד.

פאולה, לא פירטה מה הביא למותו של חמה, וליאון לא הגיב עדיין בעמודי המדיה החברתית שלו. כאן המקום להזכיר כי לא מזמן, ליאון סיפר בריאיון חושפני כיצד נזכר שספג בתחילת הדרך ביקורת על הגבריות שלו מול אשתו. "מהרגע שהתוכנית עלתה ופאולה תפסה את מקומה קיבלתי תגובות כמו 'סמרטוט של אשתך' ו'מי לובש את החצאית בבית'. זה היה מאוד כואב, המילים האלה הגיעו אליי הביתה", כך טען ואמר.

עוד חשף ליאון בראיון זה כי "גדלתי בבית עם אבא שהוא סופר מאצ'ו. איש צבא שעבד והקים עסק בעשר אצבעות, איש חזק. היה לי ברור מגיל אפס שאני לא אבא שלי. המסר שקיבלתי הוא קצת אכזבה שאני לא כמוהו. הייתי רוצה לראות מאבא שלי פגיעות. הייתי רוצה לראות אותו מביע את זה. זה משהו שהרבה גברים לא יודעים לעשות וזה חבל". כאמור, עקב הסיבה הזו השניים נעדרו משידור תכנית הבוקר היום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן