הלם הלם הלם: תכירו את החבר המפורסם של לין מ״האח הגדול״ שמחכה לה בחוץ בזמן שהיא מנהלת רומן עם רוי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי דיירת "האח הגדול" לין אלפי דיברה על הכדורגלן, שמיהר להכחיש את הדברים בסטורי שאותו הוא כבר הספיק למחוק: "שמעתי וראיתי את מה שפורסם, מדובר במידע שהוא לא נכון". כל הפרטים

"בן הזוג של לין אלפי מחוץ לבית האח הגדול, הוא שחקן מכבי תל אביב שון עדרי", כך דווח אמש (שלישי) בפוסט של אתר הבידור וקיבל עשרות אלפי לייקים ותגובות. "הבחור המדובר עליו דיברה דיירת האח הגדול בפרק ששודר אמש, הוא הכדורגלן בן ה-19. שון ולין דיברו כחודש ימים לפני שנכנסה לבית המתוקשר במדינה".

הבלם, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת הפועל אשדוד מהליגה הלאומית בהשאלה, חוזר הקיץ אוטומטית למכבי תל אביב שתצטרך האם להשאיר אותו בסגל שלה או להשאילו פעם נוספת. בזמן שדיירת האח הגדול מככבת בפריים טיים של רשת 13, עדרי נמצא בארגנטינה עם נבחרת הנוער בהכנות לקראת חצי גמר המונדיאליטו. שיחות אישיות בין השניים הגיעו לידי מערכת "ישראל בידור" שבחרו "לא לפרסם על מנת לשמור על פרטיותה של לין".

כאן המקום לספר לכם כי במהלך הפרק אמרה לין לחבריה לאח: "יש דווקא מישהו, אני מתחרטת שאמרתי לו שלא אעשה כלום". הסיבה לכך היא הקשר הרומנטי שיצרה עם רוי, דייר האח. אתמול בזמן שהתווכחו סיפרה לאחת החברות ש"יש מישהו שמחכה לי בחוץ". הכדורגלן הצעיר פירסם הכחשה בסטורי שלו. את הדברים, אך מיהר למחוק כעבור זמן קצר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן