הלם! מיכל הקטנה תובעת 600 אלף שקל ואתם לא תאמינו מי הנתבע ולמה!!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מיכל ויצמן, החליטה לשלוח מכתב תביעה על סכום של 600 אלף שקלים. הסיבה,  הפרת חוזה עימה למופעי הקיץ ומופע חנוכה. עכשיו, נחשפת גרסתה של המפיקה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אמש, פורסם כי כוכבת הילדים מיכל הקטנה החליטה לשלוח מכתב תביעה נגד המפיקה הידועה מעיין צלנר על סכום של 600 אלף שקלים בגין פגיעה בפרטיותה והפרת חוזה עימה למופעי הקיץ ומופע חנוכה. עכשיו, הפרשה הולכת ומסתבכת, לפורטל נודע כי במקביל לתביעה ששיגרה הכוכבת וטרם התקבלה אצל המפיקה, גם המפיקה ובאי כוחה עומלים בימים אלה על תביעה נגד מיכל ויצמן.

כל זאת אחרי שהכוכבת היא זאת שהפרה את החוזה עליו היא חתומה וביטלה את מופעי החנוכה בניגוד לכתוב בהסכם לטענתם. למי שלא מכיר את הפרטים, כוכבת הילדים חתמה על חוזה עם המפיקה מעיין צלנר, שידועה שנים בתעשייה כמי שעובדת עם אומנים גדולים. במסגרת החוזה חתמו הצדדים כי מיכל הקטנה תופיע בתפקיד ראשי בהצגה "גשם של סופגניות" בחנוכה עבורו תקבל 450 אלף ש"ח, ובחודשי הקיץ בהצגה "טרזן וג'ין" עבורו תקבל 500 אלף שקלים נוספים.

לסיום, מכתב התביעה ששלחה מיכל ויצמן, עולה כי המפיקה ביטלה את מופעי הקיץ ובעקבותיו ביטלה מיכל הקטנה את החוזה להצגה בחנוכה, וכעת דורשת הקטנה פיצוי על הביטול וההפסדים הצפויים. אלא שלכל מטבע יש שני צדדים ומצידה של צלנר הדברים נראים אחרת. לטענת צלנר מיכל הקטנה היא זו שהפרה את החוזה וביטלה את השתתפותה בהצגת חנוכה וכי ההצגה בקיץ נדחתה לשנה הבאה אך ורק בגלל אילוצי לו"ז של של כוכבת הילדים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן