״קח את הדברים שלך תארוז מזוודה ותעוף לי מהחיים״ – לין נפרדה מרוי בשידור חי בערוץ 26

מערכת פורטל "עומרי חיון" סיפרה לכם רק אתמול כי לין תפסה את רוי לשיחה ואמרה לו שהיא לא מסכימה שיעשה עיסויים לדיירת החדשה, הוא מצידו, קטל אותה. כעת, חלה הסלמה נוספת ביחסים בין השניים. כל הפרטים

רק אתמול, כאן במערכת הפורטל ידענו אתכם בהסלמה המתפתחת בין לין לרוי. "נראה לי שדיברתי איתך כבר פעם אחת. למה אני צריכה להיכנס לחדר ולראות שאתה עושה לה מסאז' בצוואר" כך פתחה את דבריה הדיירת לין לעברו של הדייר רוי. "רוי השיב, כי ככה באלי. שיחררתי לה בסך הכל את הצוואר.

"עם זה גורם לך לקנא אז זה באסה. את צריכה להבין אני ילד דגול אני פועל מההגיון הבריא" עוד אמר רוי כי "לא עשיתי את זה כדי לעצבן אותך". רוי המשיך ואמר לעברה של הדיירת לין "יופי, עשיו כל אחד יגיד לי מה לעשות ולמי לעשות". לאחר מכן הדיירת לין שיתפה את אחת הדיירות במה שהתרחש.

"אז הוא אמר לי שיש לו הגיון בריא ושהוא בסך הכל שיחרר לה את הצוואר ואין לי במה לקנא". כעת, המצב בין הדיירים מסרב להירגע. לין משתפת את יובל מעתוק בשיחה צפופה ואישית על המצב עם רוי, ואומרת לטענתה כי זה נגמר. "אני הבטחתי לעצמי אחרי מה שעברתי שאני לא אתן לבנים לפגוע בי". צפו בקטע המלא:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן