בלי פילטרים ובלי מגננות: אמא של מאיה ורטהיימר בריאיון חושפני

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אריאלה ורטהיימר מוכרת לכולם כ"אמא של מאיה ורטהיימר" או "סבתא של אסיה", אבל כעת הגיע תורה להיות בקדמת הבמה. בריאיון מיוחד אשר קיימה על סט הצילומים לקמפיין חדש סיפרה על החיים ללא בעלה המנוח, איתן ורטהיימר. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי שנה ומספר חודשים בודדים חלפו מאז שאיתן ורטהיימר ז"ל נפטר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. איתן השאיר אחריו חמישה ילדים כשאחת מהם היא השחקנית מאיה ורטהיימר, ואת אשתו אריאלה ורטהיימר, אמנית ותיקה, שכעת יכולה להוסיף לרזומה שלה גם את הטייטל דוגמנית.

"יש עכשיו טרנד גדול בעולם בנושא צילומי אופנה של נשים מבוגרות, ואני חושבת שזה כל כך נכון לתת להן מקום. הן קהל היעד, הן אלה שבדרך כלל קונות את המוצרים והן נשים אמיתיות, לא דקיקות ורזות" אומרת ורטהימר אשר מדגמנת בגיל 66. ורטהיימר התכנסה על סט הצילומים של פקטורי 54, בשיתוף פעולה המפגיש בין אופנה ואמנות, לצד קידום פעילות למען הקהילה במוזיאון הרפואה של ה"טכנודע", והצטלמה להפקת אופנה מיוחדת בסטודיו שלה ביפו.

רואים אותך לפעמיים מככבת באינסטגרם של מאיה. "זה בגלל מאיה, היא מלבישה אותי ואני זורמת. אני חושבת שאיך שאנחנו מתלבשים אומר משהו עלינו וזה גם לפי מצב הרוח. יום אחד אני יכולה ללבוש חולצה לבנה וג'ינס ויום אחד להתחיל לעשות כל מיני שילובים משוגעים". את שמחה ממה שאת רואה במראה? "כן, בהחלט. הרווחתי את הכל. אני יודעת שזו קלישאה לומר את זה, שהרווחתי הכל בכבוד, אבל אני שמחה על המקום שאני נמצאת בו. הלוואי שהיה לי את השכל שיש לי היום כשהייתי בת 30".

לסיום, כאן המקום לציין ולהזכיר כי באפריל 2022 בעלה, איש העסקים והמיליארדר איתן ורטהיימר, נפטר.עכשיו, משתפת אריאלה בהסתגלות הקשה. ״לומדים לחיות עם החוסר והגעגוע. התברכתי במשפחה שתומכת בי וחברים נהדרים ואלו החיים״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן