אילנית לוי מזדעזעת: ״מגיע לו להירקב בכלא מאסר עולם״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מגישת ערוץ "קשת12" אילנית לוי נחרדה בכל הקשור לאירוע האונס המחריד בבית שמש "אני מאוד מקווה שהם יירקבו בכלא לכל החייםםם, בלי לראות אור יום, שישרפו להם את הנשמה, כמו שהם שרפו את נשמתה של התינוקת הזאת, אני לא יכולה לנשום. ואיך זה לא פתח מהדורות? ונתקלתי בזה בטעות". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת ומזכירה לכם כי בסופש, פורסמה ידיעה בכלי התקשורת, לפיה תושב העעיר בית שמש בן 17 אנס פעוטה בת שנתיים וחצי בלבד אחרי שאסף אותה מהגן לביתה, באתר בנייה נטוש. על פי כתב האישום החמור שהוגש המעשה האכזרי הזה לא קרה פעם אחת, זה קרה כמה וכמה פעמים. כל זאת, כשבן הדודה היה עם האנס וראה הכל.

כאן המקום לספר לכם כי אילנית לוי, כמו רבים, הזדעזעה מהמקרה החמור בבית שמש וכתבה כי "אני מאוד מקווה שהם יירקבו בכלא לכל החייםםם, בלי לראות אור יום, שישרפו להם את הנשמה, כמו שהם שרפו את נשמתה של התינוקת הזאת, אני לא יכולה לנשום. ואיך זה לא פתח מהדורות? ונתקלתי בזה בטעות".

גם על האונס של בת ה-82 על ידי עבריין מין משוחרר היא כתבה בזעזוע: "בתי המשפט צריכים לנער את עצמם טוב טוב, מה קורה לכם? מה זה? אין לי מילים באמת, זה לא נורמלי, מפקירים ילדות ונשים בכל המרחבים, זאת בושה" ביום שישי כזכור, משטרת ישראל הודיעה כי עצרה שני נערים תושבי בית שמש, בחשד שביצעו עבירות מין חמורות ומזעזעות בפעוטה בת כשנתיים וחצי. "על פי החשד, המעשים בוצעו באתר בנייה בעיר במשך תקופה ממושכת ובכמה מועדים שונים. החקירה במשטרה הושלמה ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום".

לסיום, קצין אח"מ תחנת בית שמש של מחוז ירושלים, רב פקד אביעד בלמס, סיפר: "מדובר בפרשייה חמורה ומזעזעת על כל המשתמע מכך. במשך כל שנותיי כחוקר וקצין חקירות במשטרה, לא נחשפתי למקרה חסר אנושיות ורחמים כפי שהתברר לנו בחקירה הזו שהתנהלה ברגישות רבה בידי חוקרי תחנת בית שמש בימים האחרונים". "מיד עם חשיפת המעשים החמורים והבלתי נתפסים על הדעת שבוצעו נגד פעוטה בגיל כה קטן ובזמן ממושך, פתחנו בחקירה ועצרנו שני החשודים שאחד מהם הוא קרוב משפחתה", הוסיף רפ"ק בלמס. "בחקירה הבנו שמדובר במעשים שבוצעו כמה פעמים בזמן ממושך, ובוצעו מגוון פעולות חקירה שביססו את התשתית הראייתית נגדם, לכדי כתב אישום שצפוי בימים הקרובים מטעם הפרקליטות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן