הלם: האם מורן בן אסולין צפויה לקבל מיליונים לאחר הגירושין?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מורן בן אסולין, "הכלה של המדינה" אשר הצליחה להפתיע את עומר אדם בחתונתה והפכה לוויראלית במיוחד, התגרשה לאחרונה, וכעת היא חושפת: "התחתנתי ללא הסכם ממון, מה שאומר שאני יכולה לקחת חצי". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי רק לפני כשמונה חודשים עומר אדם הופיע בחתונה של הזוג המאושר, אך הוא ממש לא האמין שכך זה יסתיים. חודשים אחרי שההופעה של הזמר הפכה לוויראלית במיוחד כשהכלה, מורן בן אסולין, גנבה את ההצגה אחרי לקחה את המיקרופון, קיללה ללא הפסקה את האורחים, רקדה עם עומר אדם צמוד כשהחזה שלה חשוף כמעט לחלוטין וללא ספק נתנה שואו בלתי נשכח, היא ובעלה החליטו להתגרש לאחרונה.

המערכת חושפת לכם כי בעלה של אסולין ידוע כאיש עמיד במיוחד, ונראה כי אסולין מתכוונת לקחת ממנו לפי חצי מהונו האישי. אסולין טסה לאחרונה לחגוג מסיבת רווקות באי מיקונוס שביוון לחברה טובה שלה, משם היא עשתה סדרת שאלות ותשובות עם העוקבים שלה באינסטגרם. באחת השאלות נשאלה אסולין האם היא התחתנה בשביל הכסף?

אסולין, בחרה לענות כי "מי שמתחנת עם כסף גם נשארת שם בין אם טוב לה או לא טוב לה. התחתנתי ללא הסכם ממון, מה שאומר שאני יכולה לקחת חצי. אבל זה לא מדבר אליי, הגרוש שלי יצא איתי גבר של החיים ואין לי אופציה לאכזב אותו". בהמשך, נשאלה אסולין על השמועות על כניסתה לבית "האח הגדול" והשיבה: "לא נכנסת לאח הגדול כי שומרת את עצמי לריאליטי אחר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן