נחשף הצעד המפתיע של ירדן ג'רבי לאחר פרישתה מעולם הספורט

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי הזכייה במדליית ארד ולאחר הפרישה מעולם הספורט, ירדן ג'רבי חושפת שהיא מתחילה את צעדיה בעולם המשחק. "אחת המטרות שהצבתי לעצמי היא לגלות דברים חדשים". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לפני למעלה מחמש שנים ירדן ג'רבי הודיעה על פרישה מעולם הספורט התחרותי, אך מאז המשיכה להתעסק בתחום הספורט בתור מנהלת מקצועית של בית ספר לג'ודו ואף כפרשנית בתוכנית "נינג'ה ישראל" לצד ניב רסקין בערוץ "קשת12". כעת, היא חושפת על הקריירה החדשה שהיא מפתחת קריירת משחק.

"אחת המטרות שעצבתי לעצמי אחרי שפרשתי מהספורט היא לגלות על עצמי דברים חדשים" היא כותבת בעמוד האינסטגרם שלה "לצאת מאזור הנוחות, לאתגר את עצמי בנושאים ומקצועות שמעולם לא ניסיתי". את תפקיד המשחק הראשון שלה ירדן ג'רבי עושה בסרט "הטבעת", סרט קומי שכתב אדיר מילר בהשראת סיפורים אמיתיים של משפחתו.

עלילת הסרט עוקבת אחר אב וביתו שיוצאים למסע ברחבי הונגריה על מנת להשיב טבעת שמסרה הסבתא כדי להגן על חייה בזמן המלחמה, זאת בתקווה להציל שוב את חייה של אימו ואת הקשר עם ביתו. בפוסט שהעלתה היא פרסמה תמונות וסרטונים ממאחורי הקלעים של צילומי הסרט, לצידם של ג'וי ריגר ותיקי דיין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן