אייל ברקוביץ' חושף את אופירה אסייג: "עשיתי את זה איתה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הפסיכולוגים של "חתונמי" התארחו בתכניתם של אסייג וברקו. המגיש נתן טיפ לזוגיות טובה: "תן לה להוביל, מה שהיא רוצה תגיד לה כן. אני עשיתי את זה עם אופירה, זה הצליח". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בתכנית האחרונה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ "קשת 12", התארחו הפסיכולוגים של "חתונמי", כולל גלעד הורוביץ שנכנס לעמדה שנותרה מיותמת והשותפה הוותיקה יעל דורון שסיפקו לא מעט הסברים על העונה החדשה שתעלה השבוע. השניים סיפרו ושיתפו כי "ידענו שכדי שיצאו לנו זוגות.

אנחנו בעצמנו צריכים להיות זוג טוב", אבל הופתעו כאשר אייל ברקוביץ' הוסיף עצה משלו לזוגיות אמיתית: "טיפ לזוגיות טובה עם יעל? תן לה להוביל, מה שהיא רוצה תגיד לה כן. אני עשיתי את זה עם אופירה, זה הצליח". במקביל נשאלה בתכנית השאלה האם 'רוקדים עם כוכבים' פספסה בעונה החדשה את הליהוק הכי טוב שניתן היה להעלות על הדעת? בין היתר התארחו דוד דביר ואנה ארונוב, שופטי ריאליטי הריקודים האהוב של קשת ב'אופירה וברקוביץ' ושמעו ממקור ראשון מי לא היה רחוק מלהכנס לעונה הנוכחית.

בראיון, אסייג פנתה אל השניים וחשפה את העניין הבא "רוצה לומר לכם שקיבלתי הצעה לרוקדים עם כוכבים, אבל שקלתי כי ידעתי שכל טעות אתם תקטלו את הצורה, ואז מה אני אעשה? במקום לרקוד אני אריב אתכם". דוד דביר ניסה להגיד לה: "ממש לא", אנה ארונוב מצדה אמרה: "וואו, נראה לי כל כך הרבה אנשים היו שמחים לראות אותך רוקדת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן