הלם: נחשף החיזור המוגזם של דייר "האח הגדול" גיא איתן לכוכבת הרשת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי נראה שדייר "האח הגדול" שהיה מאורס בעבר לנועה בני, הוא ג'נטלמן לא קטן ועכשיו הוא חושף את החיזור המוגזם, שעלה לו 5000 ש"ח, בעבור כוכבת רשת אחרת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מסתבר שדייר "האח הגדול", גיא איתן, שכזכור היה בן זוגה של נועה בני, שותפתה של נטע אלחמיסטר ואפילו התארס לה, ניסה את מזלו עם עוד דמות מוכרת בתעשיית הבידור. בזמן שהוא יושב לארוחת צוהריי שבת יחד עם הדיירים האחרים, איתן סיפר על בחורה איתה ניסה את מזלו ואפילו עשה לה מחווה מוגזמת.

בסוף, חשף כי מדובר בכוכבת הרשת לי מנחם, שאיבדה את בן זוגה אור אשכר ז"ל בפיגוע בדיזינגוף לפני כחודשיים. "חבר אמר לי 'יש לי מישהי להכיר לך, אתה חייב להכיר אותה'. הוא הראה לי אותה, מצאה חן בעיניי. אחלה בחורה. היא הכי אנטי-טייפ שלי ואני הכי אנטי-טייפ שלה. היא התקשרה אליי, הבנתי שלא יצא מזה משהו כי היא מעצבנת אותי".

עוד אמר כי "אמרתי לחבר שיש לו רשת סופרים, אמרתי לו תעמיס משאית של 5000 ש"ח מרככים לשיער, עם פתק: 'אני ארכך אותך'. הגיעו לה סבלים ופרקו לה מרככים בבית. היא החזירה את המרככים, אני עד היום אוהב אותה. זאת ליקוש, לי מנחם, מותק של בחורה". מנחם שיתפה את הקטע ברשתות החברתיות וכתבה: "לב שלי גיא, זה הזמן לספר שהוא זה שעמד מאחורי המאה מרככים. מגיעות אליי משאיות עם מיליון מרככי כביסה. אין חשיבה מחוץ לקופסה כזאת. לב זהב גיא, עד היום אנחנו חברים ואנחנו בעדו ב'אח', שתדעו". אולי יהיה צ'אנס מחודש אחרי שיצא מהבית הסגור?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן