אופירה אסייג פספסה בענק? זה הריאליטי שסירבה להשתתף בו

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אסייג סיפרה בתכניתה בקשת 12: "רוצה לומר לכם שקיבלתי הצעה לרוקדים עם כוכבים, אבל שקלתי כי ידעתי שכל טעות אתם תקטלו את הצורה, ואז מה אני אעשה? במקום לרקוד אני אריב אתכם". דוד דביר ניסה להגיד לה: "ממש לא", אנה ארונוב מצדה אמרה: "וואו, נראה לי כל כך הרבה אנשים היו שמחים לראות אותך רוקדת". כל הפרטים

האם 'רוקדים עם כוכבים' פספסה בעונה החדשה את הליהוק הכי טוב שניתן היה להעלות על הדעת? אמש (שישי) התארחו דוד דביר ואנה ארונוב, שופטי ריאליטי הריקודים האהוב של קשת ב'אופירה וברקוביץ' ושמעו ממקור ראשון מי לא היה רחוק מלהכנס לעונה הנוכחית. בראיון, אופירה פנתה אל השניים וחשפה:

"רוצה לומר לכם שקיבלתי הצעה לרוקדים עם כוכבים, אבל שקלתי כי ידעתי שכל טעות אתם תקטלו את הצורה, ואז מה אני אעשה? במקום לרקוד אני אריב אתכם". דוד דביר ניסה להגיד לה: "ממש לא", אנה ארונוב מצדה אמרה: "וואו, נראה לי כל כך הרבה אנשים היו שמחים לראות אותך רוקדת". ממש לאחרונה, אסייג התפנתה לענות על כמה שאלות, כולל "איזה ריאיון הכי עצבן אותך?", שעל כך השיבה לפנאי פלוס: "יואו, כמעט כל ריאיון מעצבן אותי, את באה לבחורה הלא נכונה, אני מתעצבנת שמשהו לא הולך".

לסיום, האם היא תלך לפוליטיקה? "זה לא סוד שאני קיבלתי כמה הצעות, אבל לא כרגע. יש לי ילדים קטנים, צריכים את אימא. אני אימא במשרה מלאה ואת הזמן שיש לי אני מעדיפה לתת לילדים ואת יודעת מה? נראה לי שאני משפיעה יותר איפה שאני נמצאת היום".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן