רני רהב מתפרק וזו הסיבה "קשה ועצוב, הלב שלי בוכה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי הפיגוע המזעזע בדרום, בו נרצחו שלושה חיילי צה"ל, רני רהב התפרק: "יום קשה, יום עצוב. 3 מחיילי צה"ל נפלו הבוקר בגבול המצרי. הלב בוכה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי פיגוע מזעזע במיוחד נגד חיילי צה"ל התרחש אתמול (שבת) בדרום, במסגרתו נרצחו שלושה חיילים – אורי יצחק אילוז, ליה בן נון ואוהד דהן ז"ל, שנרצחו אחרי ששוטר מרצי חדר לשטח ישראל וירה לעבר שניים מהם שהיו בעמדה, כשבהמשך, במהלך חילופי אש, נהרג חייל נוסף.

רני רהב, היחצ"ן המוכר והמצליח, העלה אתמול פוסט לחשבון האינסטגרם שלו מהופעה של אייל גולן באצטדיון בלומפילד שבתל אביב, בו הוא כתב תחילה כי "ערב טוב לכל החברות והחברים שלי במדיות החברתיות". רהב המשיך: "יום קשה, יום עצוב. 3 מחיילי צה"ל נפלו הבוקר בגבול המצרי. הלב בוכה. אך עם זאת, עם ישראל חי.

עוד הוסיף כי "ולכן, ההופעה של אייל גולן מתקיימת באצטדיון בלומפילד אל מול עשרות אלפים של ישראלים וישראליות שהגיעו. זו היא ההופעה השנייה .ההופעה הראשונה, התקיימה ביום חמישי האחרון!". לסיכום, פרגן רני רהב לאייל גולן: "פשוט ענק מהחיים. אין הרבה זמרים וזמרות שיכולים להרשות לעצמם להביא קהל של עשרות אלפים ב-2 ערבים בלבד. כל הכבוד אייל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן