קאמבק: עינב בובליל חוזרת למסך הפעם עם אימא שלה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השחקן שכולנו מכירים מהסדרות "שעת נעילה" ו"בני אור" צפוי להשתתף בריאליטי החדש "אוטו אוכל". מה שוודאי לא ידעתם עליו, זה שבמקביל לתפקידי המשחק, הוא גם בעלים של מסעדת אוכל ביתי. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי ריאליטי הבישולים "אוטו אוכל" של מבית "משחקי השף" ברשת 13 אוטוטו יוצא לדרך, ואל רשימת המפורסמים שיתחרו זוגות-זוגות על המקום הראשון, מצטרף ליהוק חדש שיוסיף תבלין לוהט במיוחד. לפורטל נודע לראשונה שאל הצמדים עינב בובליל ואימה, סי היימן והמקעקעת שלה, שחף רז וטליה עובדיה, בן בן ברוך, ניב סוויסה ודניאל סטיופין, מצטרף גם השחקן אימרי ביטון.

כוכב הסדרות "שעת נעילה", "בני אור" ו"בעלת החלומות" לוהק לעונה החדשה של ריאליטי הבישולים והוא יתמודד בתחרות יחד עם אחיו, שי ביטון. אם תהיתם מאיפה הגיעו לפתע היכולות שלו בבישול, במקביל למשחק אמרי ביטון משלים הכנסה, ופתח לאחרונה מסעדה בפלורנטין יחד עם אחיו שמתמחה באוכל ביתי.

לסיום, כמו כן, ביטון מבלה את רוב הזמן במטבח בעסק ואחראי על בישולים ביתיים. בתפריט: קציצות דגים, בשר בבישול ארוך, קוסוקוס, חמין ועוד רבים אותם למד בהשראת המטבח של אימו מקרית גת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן