מרגש: דיירי ״האח הגדול״ עושים קידוש יחד בשישי ואז ספיר מנשקת את אחיה שניר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי אמש, פרק "האח הגדול" נדחה עקב הסיבות הבטחוניות המצערות אך אל מערכת הפורטל הגיע הסרטון המרגש הבא מתוך בית "האח". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בעקבות הרג שלושת לוחמי צה"ל בידי חייל מצרי, לא שודר אמש פרק של "האח הגדול". הפרק שתוכנן לעלות לשידור אתמול, ישודר היום. כך נמסר מרשת 13. כאן המקום לחשוף ולהציג בפני מי שלא ראה או צפה בערוץ 26 של "האח הגדול" כי בערב שישי הדיירים קיימו ארוחת שישי כמיטב המסורת היהודית.

ארוחת השישי כללה כמובן קידוש מרגש מן המניין. כאן המקום להזכיר לכם גם כי על אף המשימה הסודית שאיחדה לזוג את הדיירים רוי רייניש וניקול בוטביניק, נראה שהלב של הדייר החדש נטה לכיוונה של לין אלפי. ובימים הראשונים של השניים כבר גיבשו קשר אינטימי ורומנטי. פחות משבוע עבר מאז נכנסו הדיירים החדשים של העונה לבית "האח הגדול".

כעת, נראה שלנגד עינינו כבר נרקם סיפור האהבה שכולנו ציפינו לו. על אף שכחלק מהמשימה הסודית התבקש הדייר רוי רייניש להעמיד פנים שהוא במערכת יחסים עם הדיירת ניקול אורי בוטביניק, נראה שיש דיירת אחרת שמצליחה לאט לאט לכבוש את ליבו. כעת, כל שנותר הוא לחכות לערב שידור הפרק היום על מנת לגלות מה עתיד להתרחש במהבלך העונה. צפו בקטע הקידוש המלא והמרגש הכלל את הנשיקה של ספיר לאחיה שניר:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן